کدخبر :250180 پرینت
29 مهر 1399 - 09:05
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:

هزینه‌ی کارکرد تلفن ثابت مشترکان، ماهانه محاسبه می‌شود/ مشتریان به منظور جلوگیری از قطع تلفن، از طریق سامانه‌های پرداخت، صورتحساب خود را بپردازند/ مشترکان می‌توانند با شماره گیری #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود، صورت حساب تلفن ثابت را دریافت کنند

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: مشتریان تلفن ثابت به منظور جلوگیری از قطع تلفن، می‌بایست از طریق سامانه های پرداخت، صورتحساب خود را بپردازند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس محمدرضا بیدخام با اشاره به محاسبه هزینه کارکرد تلفن ثابت به صورت ماهانه، اظهار داشت: همه مشترکین تلفن همراه می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به دریافت صورت حساب تلفن ثابت اقدام و آن را پرداخت کنند.

وی با تاکید بر پرداخت صورت حساب تلفن ثابت در پایان هر ماه و با بیان اینکه امکان ثبت شماره همراه به منظور دریافت پیامکی صورتحساب تلفن ثابت فراهم است، افزود: تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه متعلق به خود، از سایر خدمات سامانه #۲۰۲۰* شامل پرداخت قبوض تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت، خرید ترافیک اینترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتبار اینترنت پرسرعت و شارژ کارت تلفن همگانی بهره مند شوند.

مهندس بید خام تصریح کرد: تمام مشتریان در سراسر کشور می‌توانند برای جلوگیری از قطع ارتباط تلفن ثابت، قبوض خود را از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ یا وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و یا کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق پرداخت کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.