کدخبر :248702 پرینت
20 شهریور 1399 - 19:32

سود کلانی که کرونا در آسیا به استقلال می‌رساند

تیم فوتبال الوحده امارات از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، خبری که امروز به طور رسمی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد، حکایت از آن داشت که تیم فوتبال الوحده امارات، یکی از مدعیان صعود از گروه A رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همگروه استقلال در این رقابت ها، به دلیل مثبت شدن تست کرونای تعدادی از اعضای تیم خود، از حضور در ادامه مسابقات مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انصراف داده و برنامه ای برای سفر به کشور قطر ندارد.

اماراتی ها به ای اف سی پیشنهاد دادند تا مسابقات به تعویق بیفتد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل سفر بسیاری از تیم های منطقه غرب آسیا به قطر، این پیشنهاد را نپذیرفت و حالا قرار است به زودی در خصوص انصراف الوحده تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

اگر آن ها انصراف الوحده را بپذیرند، امتیازات و نتایج این تیم از جدول گروه اول لیگ قهرمانان حذف خواهد شد و بنابراین امتیاز تیم صدرنشین الاهلی که در حال حاضر 4 است، به 3 کاهش پیدا خواهد کرد چرا که نماینده عربستان یک امتیاز از 4 امتیاز خود را مقابل الوحده کسب کرده است. استقلال هم که در حال حاضر با 1 امتیاز در جدول گروه، سوم است به رده دوم خواهد رسید و الشرطه هم با یک امتیاز سوم خواهد شد.

سپس استقلال با توجه به اینکه فقط دو بازی دیگر پیش رو دارد، می تواند با کسب فقط یک پیروزی مقابل الشرطه عراق صعود خود را به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی رقابت ها قطعی کند. با این حال آبی ها حتی ممکن است بدون کسب برد هم صعود کنند. آن هم در صورتی که مثلا الاهلی، الشرطه را ببرد و سپس استقلال هم به الاهلی ببازد یا با آن تیم مساوی کند و در نهایت با الشرطه هم به نتیجه تساوی دست یابد. در این صورت بازهم استقلال است که به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت ها خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.