اثبات بهرهوری ویدئوهای آموزشی آنلاین برای دانشآموزان
بررسی های محققان دانشگاه هاروارد نشان می دهد استفاده از ویدئوهای آنلاین برای آموزش دانش آموزان و دانشجویان از کارآیی و بهره وری لازم برخوردار است.
به گزارش سیتنا به نقل از تک اکسپلوریست، استفاده از ویدئوهای آموزشی آنلاین با پیشرفت فناوری روز به روز در حال افزایش است و بررسی ها حاکیست این روش آموزشی می تواند هم بهره وری لازم را داشته باشد و هم کاربران از استفاده از آن لذت ببرند.
علاوه بر تاثیرگذاری کافی، این روش آموزشی می تواند امکانات و گزینه های جدیدی را برای دریافت اطلاعات در اختیار کاربران قرار دهد که با استفاده از روش های سنتی آموزشی در دسترس نیستند.
اینترنت و امکانات فناورانه تولید کاتالوگ ها و مواد آموزشی رایگان آنلاین را نیز تسهیل می کند و می توان انتظار داشت با پیشرفت فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده این خدمات باز هم تنوع بیشتری پیدا کند.
باید توجه داشت در صورت وجود مهارت در سازندگان فیلم های آموزشی به منظور استفاده از حرکات آهسته، جلوه های بصری گرافیکی و نمایش اطلاعات افزوده، غنای ویدئوهای آنلاین باز هم افزایش می یابد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید