کدخبر :240458 پرینت
25 دی 1398 - 09:50

لوح اهتمام سومین دوره‌ی جایزه‌ی مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی به رایتل رسید

لوح اهتمام جایزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی، به پاس خدمات و مسئولیت‌پذیری رایتل، به این اپراتور تعلق گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی رایتل، یاسر رضاخواه با بیان این که شرکت متبوعش به عنوان یکی از زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را به عنوان یکی از اولویت‌های خود تعریف کرده است، تصریح کرد: ما در مجموعه رایتل به ذینفعان این نوید را می‌دهیم که از همین امروز با تشکیل ستاد راهبردی مسئولیت اجتماعی شرکتی، بیش از پیش به حل معضلات اجتماعی و زیست محیطی تحت یک استراتژی مسئولانه بپردازیم و به فضل خدا و با اتخاذ یک استراتژی مطلوب و با تکیه بر همکاری و همدلی همکاران، سال دیگر در همین رویداد، گزارش پایداری خود را ارائه خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در ادامه اظهارات خود، افزود: در دنیای امروز اپراتورهای موبایل نقش کلیدی دارند. یکی از مهمترین کارکردهای آنها در هنگام وقوع بلایای طبیعی و بحران است که مردم بتوانند با یکدیگر در تماس باشند اما در کنار این جنبه آشکار، ابعاد پنهانی‌تری نیز وجود دارد که امروزه در اپراتورهای بزرگ موبایل اعلام موجودیت کرده و چندی است در کشور ما نیز به آن توجه شده است.

وی به برخی خدمات اپراتورها به هنگام بلایای طبیعی و نقش موثر آنها در پیشگیری از این اتفاقات اشاره کرد و افزود: آتش سوزی جنگل‌ها یکی از بحران‌هایی است که نه تنها کشور ما، بلکه نیمی از جهان را به خود مشغول کرده است. این درحالی است که با استفاده از شبکه‌های اطلاعاتی و شبکه‌های موبایل و قرار دادن سنسورها در جنگل‌ها می‌توانیم اطلاعات میزان رطوبت، دما و اطلاعات مختلف را دریافت و مانع از بروز بحران در این مناطق شویم.

وی با تاکید بر لزوم حفاظت از محیط زیست گفت: این درست نیست که ما در دفتر کارمان بنشینیم و انتظار داشته باشیم تا همه مسائل و مشکلات از جمله موضوع کربن، ذرات و غبار، بیکاری، رفاه، کمبود آب، تغذیه و معضل کودکان کار و مسائلی از این دست به خودی خود حل شوند؛ باید دست به کار شده و از مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی بهره‌برداری کنیم.

در دنیای امروز کسب و کار، دیگر مسئولیت اجتماعی یک شرکت جدا از دیگر فرایندهای آن شرکت نیست.

رضاخواه، افزود: اگر بخواهم درباره نفوذ این مفهوم در دنیای فناوری اطلاعات سخن بگوییم، همین بس که غول‌های بزرگ آی‌تی و ارتباطات ضمن انتشار سالانه گزارش مسئولیت اجتماعی شرکتی و افشای آن، از چشم‌انداز تا ارتباط مشتریان را با این مفهوم مزین و اثر بخشی آنرا شاهد هستند.

وی گفت: گوگل، اورنج، سیسکو و شرکت‌هایی از این دست همواره با اجرای کمپین‌های مسئولانه با توسعه بازارهای خود بر اعتبار نام خود می‌افزایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.