کدخبر :234728 پرینت
09 مهر 1398 - 14:25

سجاد آقایی؛ گمشده استقلال در خط حمله

بازیکن جوان استقلال نشان داد که از آمادگی بالایی برخوردار است و می تواند در ترکیب اصلی به میدان رود.

متن خبر

به گزارش شفقنا، استقلال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است.

آبی پوشان پایتخت بعد از گذشت ۵ هفته هنوز رنگ پیروزی را ندیده اند اما این در جام حذفی سرانجام توانست با استراماچونی به پیروزی برسد.

استقلال در جام حذفی به مصاف گل ریحان رفت و توانست با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار شود تا با روحیه خوبی ادامه لیگ را دنبال کند.

خط حمله استقلال نمایش ناامید کننده ای در فصل جاری داشته است. در این دیدار هم مرتضی تبریزی نتوانست  عملکرد خوبی از خود نشان دهد و یک ضربه پنالتی را هم خراب کرد تا مورد انتقاد تند هواداران هم قرار گیرد.

اما استراماچونی در این بازی سرانجام از سجاد آقایی استفاده کرد که در دیدارهای دوستانه خوش درخشیده بود. آقایی در چند دقیقه ای که به میدان رفت بسیار امیدوار کننده بازی کرد. او یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هوشمندانه هم به اسماعیلی داد تا بیشترین سهم را در کسب پیروزی آبی پوشان داشته باشد.

در روزهای که دیاباته و کریمی مصدوم هستند و مرتضی تبریزی هم فشار زیادی را تحمل می کند و آماده نیست سجاد آقایی می تواند گمشده تیم استراماچونی در خط حمله باشد. این بازیکن جوان از انگیزه بالایی برخوردار است و زوج او و قائدی به همراه فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان از استقلال تیمی متفاوت خواهد ساخت.

استقلال در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر خواهد رفت و پیروزی در این دیدار می تواند تیم استراماچونی را موقتا از بحران خارج کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.