کدخبر :226625 پرینت
06 فروردین 1398 - 17:53

آذری جهرمی با گلایه از بوروکراسی برای پیشبرد سریع امور:

اولویت ما خدمت به مردم است نه محافظه‌کاری/ در سیل گلستان⁩ تمامی سعی خود را کردیم که اختلال در ارتباطات نداشته باشیم؛ اطلاع‌رسانی‌های برخط مردم حاکی از آن بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به توئیت یک کاربر پیرامون راه‌اندازی دیرهنگام سرویس هشدار شرایط بحرانی همراه اول و همزمانی آغازبکار این سرویس با وقوع حادثه‌ی سیل گلستان، گفت: فرمایش شما صحیح است، مدت بسیاری است که شخصا پیگیر هستم اما بوروکراسی مزاحم بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در پی معرفی "سرویس هشدار شرایط بحرانی همراه اول" در توئیتر، با سوال کاربری مواجه شد که پرسید "حتما باید شرایط بحرانی بوجود بیاد تا این سرویس ها شروع به کار کنه؟"

در همین حال وزیر ارتباطات هم پاسخ داد: جانا سخن از زبان ما می‌گویی! فرمایش شما صحیح است، مدت بسیاری است که شخصا پیگیر هستم اما بوروکراسی مزاحم بود. اولویت ما خدمت به مردم است نه محافظه‌کاری، نمونه آن در #سیل_گلستان⁩ تمامی سعی خودرا کردیم که اختلال در ارتباطات نداشته باشیم واطلاع‌رسانی‌های برخط مردم حاکی از آن بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.