کدخبر :224566 پرینت
08 بهمن 1397 - 11:36

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

با مدیریت مهندس صدری، شرکت مخابرات ایران از زیاندهی خارج شده است/ توجه ویژه‌ی مدیرعامل جدید مخابرات به رفع موانع موجود، قابل توجه است/ پرداخت حقوق پرسنل شرکت مخابرات رو به بهبود و پیشرفت است/ ارزیابی عملکرد مدیریتی مهندس صدری در مخابرات، مثبت است

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به مشکلات موجود، عملکرد مدیرعامل جدید شرکت مخابرات مثبت بوده و با توجه به تجربه‌ی مدیریت‌های قبلی ایشان، در مدیریت مخابرات هم ساماندهی‌های خوبی صورت گرفته است.

متن خبر

دکتر عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی سیتنا پیرامون ارزیابی از جلسه‌ی روز گذشته‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: شرکت مخابرات ایران طی سال‌های گذشته وضعیت خوبی نداشت و به سمت زیان دهی پیش رفته بود و حتی خیلی از شرکت‌های مخابرات استانی هم زیانده شده بودند، اما با گزارشی که روز گذشته آقای مهندس صدری در خصوص مدیریت یک ساله‌شان در این شرکت با استناد به آمار و ارقام به مجلس ارائه دادند، نظر به مشکلات حادی که این شرکت در تامین منابع شرکتی و تعداد زیاد پرسنل که حدود 120 هزار نفر هستند و تامین منابع برای پرداخت حقوق این افراد و تقویت زیرساخت‌ها داشتند، عملکرد مدیریتی مهندس صدری در مجموع مثبت بوده است.

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به مشکلات موجود، عملکرد مدیرعامل جدید شرکت مخابرات مثبت بوده و با توجه به تجربه‌ی مدیریت‌های قبلی ایشان، در مدیریت مخابرات هم ساماندهی‌های خوبی صورت گرفته است.

وی، خاطرنشان کرد: مهندس صدری توجه ویژه‌ای به دغدغه‌های موجود در شرکت مخابرات دارند و رفع یک سری موانع مانند پرداخت حقوق پرسنل رو به بهبود و پیشرفت است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس، اظهار کرد: در رقابت تلفن ثابت با تلفن همراه چالشی وجود دارد و آن هم این است که میزان استفاده از تلفن ثابت کمتر از تلفن همراه است. شرکت مخابرات باید راهکارهایی پیدا کند تا راه‎های درآمد این شرکت تقویت شود. از طرفی شرکت مخابرات ایران، شرکتی خصوصی است لذا باید به این موارد توجه بیشتری صورت پذیرد.

وی، گفت: هزینه‌های بالای پرسنلی، کار را سخت می‌کند، اما مهندس صدری با ارائه‌ی برنامه‌های خاص، مشکلات و موانعی که در گذشته بوده را برطرف کرده اند و این شرکت از حالت زیاندهی خارج شده‌ و ترازی بالانس را ارائه دادند که در حال حاضر شرکت مخابرات ایران زیانده نیست.

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: با برنامه‌هایی که شرکت مخابرات برای سال‌های آینده ارائه داده است، می توانیم امید داشته باشیم که خروج شرکت مخابرات از زیان دهی ادامه داشته و شاهد رشد و توسعه‌ی این شرکت، همراه با سوددهی باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.