کدخبر :214236 پرینت
23 خرداد 1397 - 02:23

وقتی در خانه دوستم به هوش آمدم خودم را در خلوت شوهر او دیدم

زن جوان که مدعی بود در دام شیطانی دوستش و همسر وی گرفتار شده است از ترس آبرویش اعلام گذشت کرد. وی گفت بعد از این ماجرا همسرش او را طلاق داده و حالا نمی تواند در چشمان دو دختر نوجوانش نگاه کند.

متن خبر

به گزارش رکنا، مدتی پیش زن 43 ساله ای به نام فائقه به کلانتری در غرب تهران رفت و از یک زوج جوان شکایت کرد. وی گفت: مدتی پیش با زنی به نام آناهیتا در پاساژ بوستان پونک آشنا شدم. رفت و آمد های ما با هم ادامه داشت تا اینکه او چند بار مرا به خانه اش دعوت کرد. آخرین بار وقتی به خانه او رفته بودم شربت مسمومی به من خوراند که بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم همسر آناهیتا به نام فرهاد مرا آزار داده است.

به دنبال این شکایت آناهیتا بازداشت شد. وی گفت: من و فائقه از مدتی قبل با هم دوست شدیم و رفت آمد داشتیم تا اینکه مدتی پیش متوجه شدم همسرم و فائقه باهم پیامکی در ارتباط هستند. اما هرگز همسرم او را آزار نداده است.

همسر آناهیتا نیز بازداشت شد و گفت: فائقه دوست همسرم بود و گاهی اوقات به خانه ما می‌آمد. چون متوجه رفتارهای ناشایست او شده بودم گاهی اوقات پیامکی با او صحبت می‌کردند تا او را ارشاد کنم. من بارها برایش پیامک فرستاده بودم تا دست از خلاف بردارد ولی هرگز او را آزار نداده ام.

به دنبال اظهارات این مرد پلیس پیامک های رد و بدل شده بین فائقه و مرد جوان را بررسی کرد و دریافت پیامک های رد و بدل شده بین آنها نشانی از وجود رابطه پنهانی ندارد.

دیروز قرار بود متهمان در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شوند اما یک روز قبل از محاکمه فائقه بار دیگر به دادگاه آمد و اعلام گذشت کرد. وی گفت: وقتی شوهرم به این ماجرا پی برد مرا طلاق داد. حالا همراه دو دخترم زندگی می کنم و بابت حرف هایی که پشت سرم مطرح شده است از دخترانم خجالت زده هستم و حتی نمی توانم در چشمان آنها نگاه کنم. به همین خاطر می خواهم به آناهیتا و شوهرش رضایت بدهم تا برایم حکم تبرئه و بی گناهی صادر شود.

با اعلام رضایت این زن، آناهیتا و شوهرش پشت درهای بسته محاکمه شدند و در پایان جلسه چون مدرکی علیه آنها ارائه نشد هر دو از اتهام آزار تبرئه شدند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.