کدخبر :210626 پرینت
10 فروردین 1397 - 19:59

بازدید سرزده‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات از یک مرکز مخابراتی در تعطیلات نوروز

"اولویت مدیریت شرکت مخابرات ایران، توجه و حمایت از کرامت همه کارکنانی است که در راستای اهداف شرکت پاسخگویی صریح، شفاف و مناسب، رضایت مشتریان و تعامل دوسویه را سرلوحه کار خود قرار داده اند".

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در اینستاگرامش نوشت:

"در نهمین روز از سال جدید به همراه جمعی از مدیران مجموعه به طور سرزده از مرکز مخابرات پیروزی در منطقه ۳ مخابراتی تهران بازدید کردیم.
روزهایی که هنوز فضای کار و فعالیت به طور جدی رسمیت نیافته و عده زیادی تعطیلات آغاز سال را می گذرانند، عزیزان زیادی از مجموعه همکاران مخابرات در راستای ارایه با کیفیت، به موقع و سریع خدمات مخابراتی و تامین رضایت مشتریان، در مراکز پاسخگویی از جمله ۱۱۸، ۲۰۲۰ و امور مشتریان حاضر و آماده ارایه خدمات هستند.
همچنانکه پیش از این هم بارها گفتم، اولویت مدیریت شرکت مخابرات ایران، توجه و حمایت از کرامت همه کارکنانی است که در راستای اهداف شرکت پاسخگویی صریح، شفاف و مناسب، رضایت مشتریان و تعامل دوسویه را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
همواره قدردان و سپاسگزار همه شما عزیزان هستم که با همراهی همیشگی تان، نام وزین شرکت مخابرات ایران را پاس می دارید".

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.