کدخبر :210325 پرینت
04 فروردین 1397 - 19:54

توجه ویژه‌ی شرکت مخابرات ایران به دو موضوع آب و حمایت از کالای ایرانی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: مسئولیت اجتماعی به معنای توجه و تمرکز بر مهمترین مسائل و دغدغه های جامعه هدف حکم می‌کند شرکت مخابرات ایران به عنوان نشانی ملی به دو موضوع آب و حمایت از کالای ایرانی توجه ویژه ای داشته باشد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

مسئولیت اجتماعی به معنای توجه و تمرکز بر مهمترین مسائل و دغدغه های جامعه هدف حکم می‌کند شرکت مخابرات ایران به عنوان نشانی ملی به دو موضوع آب و حمایت از کالای ایرانی توجه ویژه ای داشته باشد.
در حوزه حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری سال ۹۷ به این نام مزین شد دو نکته می‌بایست تفکیک شود: نخست حمایت مدیران و مسئولان کشور از کالای ایرانی که مهمترین شاخص در تقویت تولید و ارتقاء کیفیت کالای ایرانی است. به طور مثال در نظر سنجی اخیر یکی از مراکز معتبر نظر سنجی، درصد بالایی از جامعه ایرانی خواستار حمایت جدی مدیران از تولید ایرانی شده اند. این امر توجه جامعه مدیران مخابرات ایران را به مقوله حمایت از کالای ایرانی ضروری می سازد. موضوع دوم حمایت قاطبه مردم از کالای ایرانی است. بدون تردید بسیاری از مهمترین مشکلات اقتصادی اجتماعی نظیر اشتغال، فقر، اعتیاد، و حتی مناسبات بین المللی کشور در صورتی سامان خواهد یافت که کشورمان بتواند از اقتدار مناسب و قابل قبولی در بخش تولید ملی برخوردار شود و برای جلب این حمایت حرکت هماهنگ مدیران و مصرف کنندگان برای ارتقاء فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی ضروری است.
در موضوع آب نیز با توجه به وارد شدن کشور در دهه دوم خشکسالی و به ویژه کاهش ۴۰ درصدی بارش ها در سال اخیر، لزوم کمک به شرایط پر مخاطره سال جدید را باید در نظر داشت. عدم توجه جدی مردم به مقوله مصرف آب و نداشتن رویکردهای نوین باعث شده است که در سال ۹۷ جامعه ایرانی موضوع خشکسالی و کمبود آب را بیش از پیش لمس کند. همان گونه که وزیر محترم نیرو دوم فروردین ماه در پیامی به مناسبت روز جهانی آب از جامعه ایرانی میخواهد که به اهمیت آب بیندیشیم و در گذشته خود به دیده انتقاد و انصاف بنگریم.
چیزی که در مقوله آب حائز اهمیت است این است که امروز آب یک مقوله درجه اول ملی است که باید مردم، شرکت ها و سازمان های بزرگ و تاثیر گذار ملی به آن توجه ویژه داشته باشند. در شرکت مخابرات ایران هم ضروری است علاوه بر در اختیار گذاشتن کمک های فنی و تبلیغاتی به مجموعه مدیریت آب کشور، همه مکانیزم های مصرف صحیح آب در ساختمان های متعدد مخابرات مورد توجه قرار گیرد.
در پایان از همه بخش های تصمیم گیر و فرهنگ ساز شرکت می‌خواهم تلاش کنند و در این دو مقوله مهم، طرح های حمایتی موثری برای عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت آماده کرده و برنامه عملیاتی مناسبی تهیه کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.