کدخبر :210249 پرینت
01 فروردین 1397 - 22:41

جشن فارغ التحصیلی مـدل دختر 17 ساله معـروف با حضور اهالی منزل!

جشن فارغ التحصیلی، کایلی جنر 17 ساله از دبیرستان برگزار شد.

متن خبر

به گزارش توریسم آنلاین، در این جشن خانوادگی تمامی خواهرها به علاوه "کریس جنر" حضور داشتند، اما خبری از پدر خانواده " بروس جنر" که چندی پیش تغییر جنسیت داده و به "کیتلین جنر" تغییر نام داد، نبود.

به پایان رسیدن تحصیلات کایلی، به این معناست که او می تواند به صورت تمام وقت در کار مدلینگ خود فعالیت کند. البته پیش از این هم ،او تمام مدت در حال قرار دادن تصاویر خود در شبکه های اجتماعی بود. کایلی در آمد خوبی از این کار دارد، به طوری که در این سن توانسته یک خانه هم بخرد.

اگرچه که برای برگزاری این مهمانی چیزی کم گذاشته نشد اما به نظر می رسد خانواده جنر-کارداشیان خیلی هم در بند ادامه تحصیل نیستند. باوجود اینکه بروس (کیتلین جنر) دوست داشت دخترها ادامه تحصیل دهند کریس (مادر) هیچ اصراری ندارد که بچه ها درس بخوانند و همیشه به دخترها می گوید: "شما تنها یک بار در زندگی جوان هستید،اما می توانید بعدها دوباره درس بخوانید!"(احتمالا او نمی خواد دخترها قراردادهای طلایی خود را به خاطر درس و مدرسه از دست بدهند.)

در این جشن، مهمانانی چون "جی جی حدید"(مدل)،"رایان سیکرست"(مجری معروف رادیو و تلویزیون) و دوستان صمیمی کایلی حضور داشتند.

کایلی اوایل ماه آینده تولد 18 سالگی اش را جشن می گیرد و برای یک زندگی مستقل به خانه جدیدش می رود.

این مراسم در خانه جنر-کارداشیان در "کالاباساس"-کالیفرنیا- برگزار شد و او عکسهایی از برخی هدایا را که شامل یک ساعت 30 هزاردلاری الماس نشان "رولکس" و دستبند "کارتیه" 8 هزار دلاری بود را در شبکه اجتماعی او منتشر کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.