کدخبر :209535 پرینت
19 اسفند 1396 - 09:11

رفتار جهان سومی AFC!

اتفاقاتی که در دیدار العین و استقلال رخ داد تلخ بود. نه فقط برای استقلالی‌ها و نه برای ایرانی‌ها! بلکه این تلخی بر کام همه اهالی قاره آسیا نشست.

متن خبر

به گزارش خبر ورزشی، هر کس که به نوعی با فوتبال ارتباط دارد و اخبار را مرور می‌کند متوجه شد بی‌دلیل نیست آسیا را جهان سوم می‌دانند. جایی که بتوان با یک مشت دلار داوری یک مسابقه فوتبال را به این شکل اسفبار زیر سؤال برد، الحق که جهان سوم است. جهانی به دور از منطق، پیشرفت و علم روز!

این قبیل ناداوری‌ها را در قرون وسطی می‌دیدیم. آنجا که در فیلم‌های تاریخی مانند اسپارتاکوس یا بن‌هور می‌دیدیم برای پیروز شدن فلان گلادیاتور یا فلان شاهزاده ابزار جنگی خراب و ناکارآمد را به نقش مثبت فیلم می‌دادند تا هر طور شده شکست بخورد! آنچه در دیدار العین- استقلال دیده شد شباهت زیادی به جنگ نابرابر گلادیاتورها داشت.

کمیته داوران AFC که قطعاً در این ایام خودش را به خواب زده هرگز با نامه شکایت استقلال و هک شدن سایت AFC از خواب بیدار نمی‌شود. آنهایی که بیدارند و این قبیل اتفاقات کودکانه را از بیرون می‌بینند اروپایی‌ها و همه آنهایی هستند که دنبال این موارد می‌گردند تا برای تحقیر آسیا سوژه پیدا کنند. از این جهت باید به خودفروخته‌هایی که اعتبار یک قاره را به یک مشت دلار می‌فروشند یا برنده شدن را به هر طریقی می‌خواهند، خسته نباشید گفت که زحمات پرجمعیت‌ترین قاره جهان برای خروج از سایه این مهر کوبیده شده بر پیشانی‌‌اش را هر چند کم ولی با خاک یکسان کردند!

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.