کدخبر :195694 پرینت
01 بهمن 1395 - 10:44

درسی که از حادثه پلاسکو در حوزه آی تی می توان گرفت

مدیرعامل شرکت آسیاتک نوشت: "دلیل اکثریت هجوم صاحبان کسب و کار، خروج اسناد و کامپیوترهای موجود جهت حفظ اسناد حسابداریشان بود، در حالی که اگر اطلاعات این افراد بر روی سامانه های ابری ذخیره می شد نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات وجود نداشت".

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس محمد علی یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک که از مدیران جوان و موفق کشور در صنعت ارائه خدمات اینترنتی کشور به شمار می رود، در دست نوشته ای که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، نوشته است:

"از حادثه پلاسکو چه درسی در حوزه ای تی می شود گرفت؟
دلیل اکثریت هجوم صاحبان کسب و کار، خروج اسناد و کامپیوترهای موجود جهت حفظ اسناد حسابداریشان بود، در حالی که اگر اطلاعات این افراد بر روی سامانه های ابری ذخیره می شد نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات وجود نداشت.
در این  ساختمان سامانه BMS وجود نداشته است.
نکته جالب تر عدم وجود سامانه اطلاع رسانی جمعی آتش نشانان و نبود سامانه ای برای رهگیری وضعیت حیاتی و موقعیت مکانی این افراد ..."

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.