کدخبر :193132 پرینت
07 آذر 1395 - 17:34

عرضه سیم کارت های اپراتور مجازی همکار رایتل در نمایشگاه الکامپ

هوشنگ مرتضوی، مدیرعامل کیش سل پارس اعلام کرد: در نمایشگاه الکامپ امسال، سیم‌کارت‌های سامانتل اولین اپراتور نسل جدید تلفن‌های همراه پیش‌فروش می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کانال تلگرامی راه پرداخت نوشت: شرکت کیش سل پارس در نمایشگاه الکامپ امسال، سیم‌کارت‌های سامانتل اولین اپراتور نسل جدید تلفن‌های همراه MVNO با پیش‌شماره ۰۹۹۹۹. را پیش‌فروش می‌کند.

نمایشگاه الکامپ از ۲۵ تا ۲۸ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت کیش سل پارس از شرکت‌های زیرمجموعه اندیشه نگار پارس و بانک سامان امسال در سالن ۳۵، غرفه ۳۲۰ این سیم‌کارت‌ها را پیش‌فروش خواهد کرد.

سیتنا اضافه می کند که پیش از این، دکتر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از اعطای اولین پروانه‌ی اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) به شرکت کیش سل پارس که با رایتل قرارداد همکاری منعقد کرده است، خبر داده و تاکید کرده بود که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده انتظار می‌رود تا آذرماه، سیم‌کارت‌های این اپراتور با پیش شماره ۰۹۹۹ به عنوان اولین اپراتور MVNO، وارد بازار شود.

گفتنی است؛ ماموریت شرکت کیش سل پارس، ارائه سرویس های پایه و ارزش افزوده در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از امکانات شبکه دسترسی اپراتورهای موبایل ( MNO ) در قالب مجوز Full MVNO و همچنین اپراتورهای ثابت ( FCP ) در قالب مجوز SERVCO از سازمان تنظیم مقررات می باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.