کدخبر :189060 پرینت
04 مرداد 1395 - 10:02

در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی؛

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، تندیس زرین و نشان ویژه دریافت کرد

در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی، روابط عمومی شرکت مخابرات ایران به‌ عنوان یکی از سرآمدان عرصه روابط عمومی سرآمد در کشور، موفق به دریافت تندیس زرین و نشان ویژه شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولان فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان و استادان دانشگاه ، علوم ارتباطات در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد، برترین‌ها و برگزیدگان سرآمد روابط عمومی در پنج حوزه سرآمدان، برگزیدگان نشان تعالی، روابط عمومی‌های متعهد به سرآمدی، مدیران تعالی گرارتباطی و نشان حمایت و اهتمام به سرآمدی، معرفی شدند.

بر این اساس، دکتر داوود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، در بخش سرآمدان روابط عمومی، به عنوان برگزیده سرآمد روابط عمومی معرفی شد و با دریافت تندیس زرین 6 ستاره و نشان ویژه، مورد تقدیر قرار گرفت.

بارت دی وریس، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA)، با ارسال پیامی برای این مراسم، از اقدام فعالان روابط عمومی کشور در انتخاب روابط عمومی‌های سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دوسویه همسنگ را به عنوان یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک و بستر رسیدن به سرآمدی مطرح کرد.

آیین معرفی روابط عمومی سر آمد، با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد و در آن، روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی EFQM ارزیابی و در سه سطح زرین (کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین (کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، در ارزیابی‌های صورت گرفته علاوه بر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار و شرکت مخابرات تهران نیز امتیازات لازم را کسب کرده بودند و ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد تندیس زرین و نشان تعالی دریافت کرد.  

هوشمند سفیدی، دبیر کل پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی، در این مراسم با بیان اینکه ظرفیت فعلی روابط عمومی‌ها پاسخگوی نیاز کشور نیست، بر استفاده روابط عمومی‌ها از الگوی روابط عمومی سرآمد تاکید کرد و آن را الگویی متوازن دانست که می‌تواند همه جوانب عملکردی و ساختاری ارتباطی را در سازمان مدیریت کند.

مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم‌ها در سازمان‌های مختلف به‌کار می‌رود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.