کدخبر :201803 پرینت
10 تیر 1396 - 00:35

تمرکز مدیریت برند و تبلیغات در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تشریح نقش متمایز روابط عمومی با دیدگاه تجاری در سازمان گفت: «روابط عمومی شرکت نقش تاثیرگذاری در ساخت، حفظ و صیانت از شهرت برند، ایفا می کند.»

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس محمدرضا بیدخام افزود: «روابط عمومی و امور تجاری مانند دو خط موازی و در راستای اهداف شرکت هستند، به این معنا که که از یک سو، حوزه تجاری محتوای خاص یک سرویس یا محصول را ارائه کرده و از سوی دیگر روابط عمومی با توجه به نوع هدف، کانال انتقال پیام و مخاطبان مرتبط با آن را مهیا و فراهم می‌سازد و به این صورت، روابط عمومی با دیدگاه تجاری کلید می‌خورد.»

بیدخام با تشریح اهمیت روابط عمومی با دیدگاه تجاری، اظهار داشت: «روابط عمومی با دیدگاه تجاری می‌کوشد تا از خواست مشتری و مخاطبان شرکت مطلع شود، اطلاعات دریافتی خود را منطبق بر سلیقه مشتری سازد و با شیوه های توسعه ارتباطات انسانی و ایجاد حس اعتماد متقابل در مخاطب، نظر او را به شرکت جلب کند.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «شناسایی نیاز مخاطبین، تحقیقات بازار، تبلیغات، پاسخ‌گویی به مشتریان و توجه به حوزه برند و توسعه و ارزش‌گذاری بر آن از موارد کلیدی مشتری محور بودن شرکت است که روابط عمومی با دیدگاه تجاری، تمرکز خاصی بر آن ها دارد.»

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، فعالیت‌های مربوط به «مدیریت برند» را نیز حاصل فعالیت‌های دوسویه امور تجاری و روابط عمومی عنوان کرد و افزود: «اگر برند را ارزش اجتماعی یک سرویس و یا یک محصول در نظر بگیریم که در نتیجه شهرت، اعتبار و کیفیت را به همراه می‌آورد؛ بنابراین حفظ این شهرت یک فرایند پیچیده است که روابط عمومی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در ساخت، حفظ و صیانت از شهرت برند، داشته باشد.»

بیدخام همچنین تصریح کرد: «روابط عمومی به عنوان یک نهاد راهبردی نقش کلیدی در شکل‌گیری، تدوین و بازطراحی یک برند دارد؛ به نحوی که تصویر سازمان در اذهان افکار عمومی و ارزیابی خدمات در میان مشتریان حاصل فعالیت بنیادی روابط عمومی در تدوین هویت بصری برند شرکت مخابرات ایران است.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.