کدخبر :186850 پرینت
21 اردیبهشت 1395 - 10:41

به نقل از سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد شرکت انتقال داده های آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک، مطلوبترین ارایه دهنده خدمات ارتباطی کشور، از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات مشتریان به استناد گزارش سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (195) ، موفق به جلب 100 درصدی رضایت مشتریان شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شرکت آسیاتک، اعلام کرد: این شرکت جهت تبیین فرهنگ مشتری مداری و تاکید بر اهمیت پاسخگویی مطلوب به مشتریان در کسب‌ و کار خدمات نوین، و در راستای اصول حرفه ای خود که حمایت از مصرف کنندگان می باشد، نهایت تلاش خود را انجام داده و سعی می نماید رضایت مشترکین خود را فراهم نماید.

در همین راستا و با بهره گیری هوشمندانه و خلاقانه از الگوهای برتر جهانی و با وجود پوشش سراسری و گسترده شرکت در کشور و با در نظر گرفتن جامعه آماری بالاتری از لحاظ تعداد مشتریان خود نسبت به متوسط شرکتهای مشابه، در  شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات، موفق به اخذ 100 درصدی رضایت مشتریان خود شده است.

البته آسیاتک اعتقاد دارد این پایان راه نیست و همواره تلاش خود را برای از بین بردن ریشه و علل مشکلات احتمالی می نماید تا انشاا...  اصلا شکایتی بوجود نیامده و مشترکین بهترین و مطلوبترین سرویس ممکن را دریافت نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.