کدخبر :182558 پرینت
15 آذر 1394 - 17:27

در قرعه‌کشی‌های مبین‌نت در ایران الکامپ 2015 شرکت کنید

شرکت ارتباطات مبین‌نت «اپراتور برتر سال 93 به انتخاب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، در ایران الکامپ 2015 با برنامه‌های جذاب ویژه مشترکین وایمکس مبین‌نت و هم‌چنین کلیه‌ی بازدیدکنندگان از غرفه، حضور خواهد داشت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، روابط عمومی مبین نت اعلام کرد: شرکت ارتباطات مبین‌نت «اپراتور برتر سال 93 به انتخاب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، در ایران الکامپ 2015 با برنامه‌های فوق‌العاده و استثنایی ویژه مشترکین وایمکس مبین‌نت و هم‌چنین کلیه‌ی بازدیدکنندگان از غرفه، حضور خواهد داشت.

طرح پاسداشت از مشترکین مبین‌نت

در طی این طرح کلیه‌ی مشترکین وایمکس مبین‌نت می‌توانند با به همراه داشتن شناسه اشتراک خود، ضمن بازدید از غرفه‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت در قرعه‌کشی اهدای گیگ رایگان شرکت نمایند. در این برنامه ویژه به کلیه‌ی مشترکین و به قید قرعه از 3 تا 30 گیگ حجم اضافه به همراه 15 تا 30 روز اینترنت رایگان اهدا خواهد شد.

10 نوبت قرعه‌کشی روزانه ساعت هوشمند

در طرح دیگر مبین‌نت برای این نمایشگاه، کلیه‌ی بازدیدکنندگان از غرفه‌ی مبین‌نت می‌توانند با ثبت‌نام در قرعه‌کشی روزانه 10 ساعت هوشمند، شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند. این قرعه‌کشی هر روز در سه بازه‌ی زمانی 11:30 و 13:30 هر کدام سه ساعت هوشمند و 15:30 ، 4 ساعت هوشمند برگزار و این هدیه نفیس به برندگان خوش شانس اهدا خواهد شد.

پس اگر مشترک وایمکس مبین‌نت هستید و یا قصد دارید شانس خود را برای برنده شدن ساعت هوشمند امتحان نمایید به سالن 44 (خلیج فارس) بیایید و از غرفه‌ی مبین‌نت دیدن کنید.

 

لازم به یادآوری است بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیکی، ایران الکامپ 2015 از 23 تا 26 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و مبین‌نت در سالن 44 (خلیج فارس) پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.