کدخبر :182090 پرینت
20 آبان 1394 - 17:35

اشتهار به کیفیت مبین‌نت و کسب نشان سه ستاره

شرکت ارتباطات مبین­نت در روز 18 آبان ماه که به عنوان "روز ملی کیفیت" نام­گذاری شده است، موفق به دریافت گواهی­نامه اشتهار به کیفیت سه ستاره شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مبین‌نت، «اپراتور برتر سال 93 به انتخاب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، بر مبنای مدل ملی ارزیابی کیفیت ایران و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران این نشان سه ستاره را دریافت کرد.

سازمان ملی استاندارد ایران هر ساله در این روز از برترین و سرآمدترین سازمان‌های ایرانی حائز شرایط در بخش‌های مختلف صنعت کشور شامل سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی بزرگ، واحدهای عملیاتی، موسسات بخش عمومی، بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقل و بنگاه‌های کوچک و متوسط وابسته که در زمینه ارتقای کیفیت و سرآمدی کسب و کار فعالیت‌های چشمگیری داشته­اند، تقدیر می­کند.

لازم به ذکر است؛ مبین ‏نت در ارزیابی دیگری که در سال 93 بر اساس الگوی جامع ارزیابی اپراتورهای برتر (جشنواره فاوا) و از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شد، موفق به کسب عنوان اپراتور برگزیده در محور شبکه ­های ارتباطی و فناوری اطلاعات در بخش ارائه­ دهندگان اینترنت وایمکس شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.