حرفه ای گری در روابط عمومی بر مبنای اخلاق معنا مییابد
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات در همایش سراسری روابط عمومی های این وزارت و مجموعه های وابسته، بر حرفه ای گری بر مبنای اخلاق و امانتداری تاکید کرد.
به گزارش سیتنا، دکتر فرنقی زاد، بر اصل پیغامبری روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه روابط عمومی پیغام مردم را به گوش مسئولین می رساند و از طرفی دیگر عملکرد سازمان را در اختیار افکار عمومی قرار می دهد؛ لازم است صداقت و امانتداری را مورد توجه قراردهد.
وی وجود منبع موثق در تولید خبررا ضروری برشمرد و ادامه داد در تولید خبر، اصل عینیت بسیار حائز اهمیت است و پیام رسان باید پیام را بدون کم و کاست و بر اساس واقعیت گزارش دهد.
فرنقی زاد با بیان اینکه روابط عمومی باید در جریان سیاست های کلی سازمان قرار گیرد، افزود: اعتماد به روابط عمومی از سوی سازمان ضروری است.
رئیس مرکز روابط عمومی بر موضوع پاسخگویی در روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: ابزار و ساختار پاسخگویی در روابط عمومی اخلاق است.
وی به چهار نوع ارتباط انسان با خود، با مردم، با خدا و با سایر اشیاء و موجودات اشاره کرد و گفت: اگر روابط عمومی با خالق به درستی انجام پذیرد؛ بحث اخلاق در ارتباطات تکامل می یابد.
فرنقی زاد، روابط عمومی تحلیل گر در وزارت ارتباطات را بسیارمهم برشمرد و افزود: این نوع روابط عمومی وقایع را پیش بینی می کند و آمادگی لازم را برای بحران کسب کرده و در صورت بروز آن ،بحران را مدیریت می کند.
وی برگ برنده دولت تدبیر و امید تا به امروز، را رعایت اخلاق عنوان کرد و گفت: جامعه بدون اخلاق بیمار است و تک تک ما نسبت به ایجاد ارتباطات اخلاق گرایانه مسئول هستیم.
همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و مجموعه های وابسته، با شعار "روابط عمومی، حرفه ای گری و اخلاق مداری" برگزار شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید