فعالیت مجدد کمپین تبلیغاتی بانک شهر؛"زندگی به توان شهر" در سراسر کشور
پس از موفقیت کمپین نوروزی بانک شهر با شعار "شهر تعطیل نیست" و استقبال شهروندان، بار دیگر این کمپین جدید با شعار "زندگی به توان شهر"، فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش سیتنا، دکتر فرشاد فخیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: به دنبال استقبال گسترده شهروندان و موفقیت چشمگیر کمپین نوروزی بانک شهر، این بار کمپین تبلیغاتی با شعار "زندگی به توان شهر" به معرفی بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات این بانک پرداخت.
وی افزود: این شعار نیز با محوریت برجستهسازی کارکرد شبانهروزی پیشخوانهای شهرنت، مطرح شده است که به تازگی توسط این بانک در سطح شهرهای بزرگی مانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و ... راهاندازی شده است و ارائه خدمات از سوی این پیشخوانها را به عنوان توان بانک شهر در ارائه خدمات الکترونیک، معرفی میکند.
فخیمی خاطرنشان کرد: امروز پیشخوانهای شهرنت با امکان ارائه خدمات بانکی در قالب خودپرداز، خوددریافت و صدور کارتهای هدیه، در کنار ایجاد بستر ارتباط مستقیم صوتی و تصویری با رئیس شعبههای مجازی بانک در 24ساعت شبانهروز، خدمتی است که موجب میشود، مجموعه شهر که استعاره از نام تجاری بانک شهر است، به معنای واقعی امکان خدماتدهی به شهروندان را در همه شبانهروز داشته باشد.
مدیر امور ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر تصریح کرد: به منظور اطلاعرسانی گسترده در این زمینه، این کمپین با شعار "زندگی به توان شهر" همزمان در رسانههای ارتباطجمعی از جمله مطبوعات، شبکههای سراسری صدا و سیما، تابلوهای تبلیغات محیطی و شهری منتشر میشود.
وی ابراز امیدواری کرد، این بار نیز شعار "زندگی به توان شهر" مورد استقبال شهروندان قرار گیرد و گام بزرگی در راستای معرفی خدمات بانکی به ویژه بانکداری الکترونیک بانک شهر باشد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید