کدخبر :174005 پرینت
26 فروردین 1394 - 16:25

ارزیابی اپراتورها، تحقق نظام جامع تعالی کسب و کار را به دنبال خواهد داشت

معاون حقوقی و تنظیم مقررات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: ارزیابی اپراتورهای ارایه کنندگان خدمات ارتباطی، با بهره گیری از مدل های پویا، تحقق نظام جامع تعالی کسب و کار را به دنبال دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس "سیامک لاری لواسانی" افزود: شرکت در این ارزیابی که به صورت سالیانه انجام می شود، با هدف بهبود خدمات قابل ارایه به مشتریان و ارتقاء جایگاه شرکت در زمینه ارایه خدمات با کیفیت و همچنین کسب رضایت مشتریان و ذی‌نفعان صورت می گیرد.

معاون حقوقی و تنظیم مقررات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ارزیابی انجام شده سال 93 را در سه محور تلفن ثابت ، تلفن سیار و دیتا عنوان کرد و گفت: در این دوره 28 شرکت مخابرات استانی در بخش تلفن ثابت ، شرکت ارتباطات سیار در زمینه تلفن همراه و شرکت مخابرات ایران در زمینه دیتا پس از تکمیل اظهارنامه همراه با مستندات قابل قبول ارزیابی شدند.

وی پیاده سازی مدل ارزیابی سازمان تنظیم مقررات را در دو بخش توانمندسازها و نتایج برشمرد و خاطرنشان کرد: جمع آوری اطلاعات در حوزه دیتا در 8 معیار و 26 زیرمعیار و رعایت 180 نکته راهنمای مدل با هدایت کمیته راهبری انجام و قبل از ارایه نهایی در جلسه سایت ویزیت و ارزیابی نهایی مورد پیش ارزیابی شبیه سازی شده قرار گرفته است.

مهندس لواسانی به دوره های آموزشی مدل تعالی سازمانی برگزار شده در مجموعه شرکت مخابرات اشاره کرد و افزود: با برگزاری کلاس و کارگاه های آموزشی ، تعداد بیش از 1143 نفر و معادل 23 هزار و 116 نفر ساعت در سطح شرکت مخابرات ایران و شرکت های مخابرات استانی آموزش دیدند.

معاون حقوقی و تنظیم مقررات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تأکید بر ادامه کار کمیته ها در سال جاری گفت: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز همواره بر ادامه کار این کمیته ها به خاطر اهمیت این ارزیابی در هدایت شرکت در مسیر سرآمدی در سال جاری توصیه می کند.

وی همچنین از تعریف حدود 26 پروژه به دنبال این ارزیابی خبر داد و افزود: در پی این ارزیابی، از 26 پروژه شناسایی شده، 15 پروژه دارای اولویت تعیین شده که در حوزه های مختلف شرکت در سال های 94 و 95 عملیاتی خواهد شد.

وی در پایان، ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت های انجام شده و تقدیر از اعضای کمیته ها به خاطر همکاری ارزنده در یک برنامه فشرده گفت: از مدیران عامل شرکت های مخابرات استانی و معاونان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به عنوان رهبر کمیته ها و گروه ها به خاطر تلاش در ارایه به موقع اطلاعات اظهارنامه تشکر می کنم.

گفتنی است، شرکت های مخابرات ایران، ارتباطات سیار و مخابرات استانی، همانند سال های پیشین، در ارزیابی اپراتورهای برتر خدمات ارتباطی در سه حوزه تلفن ثابت، سیار و دیتا در سال 93 شرکت کردند که قرار است نتایج آن در روز 27 اردیبهشت همزمان با روز جهانی ارتباطات و مخابرات از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.