کدخبر :174004 پرینت
26 فروردین 1394 - 15:46

بررسی مشکلات ناشرین دیجیتال نرم افزارهای آموزش زبان های خارجی

جلسه بررسی مشکلات ناشرین دیجیتال نرم افزارهای آموزش زبان های خارجی برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی، در این جلسه که در راستای سلسله جلسات تعاملی با ناشرین دیجیتال برگزار شد، خداوردی‌لو سرپرست گروه نشر دیجیتال مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به بررسی مشکلات ناشرین دیجیتال نرم افزارهای آموزش زبان های خارجی در امر صدور مجوز پرداخت.

وی گفت: نهادها باید به یک نظام واحد نظارت بر محتوا برسند و همگرایی و یکسان سازی ضوابط نظارت در درون کشور یکی از مسایل مهمی است که باید به آن رسیدگی شود. یکی از اقدامات صورت گرفته در این راستا تهیه و چاپ کتابی تحت عنوان "نشر دیجیتال، تعاریف و ضوابط" از سوی مرکز مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی است که در آن مصادیق ممیزی حوزه نشر دیجیتال ذکر شده است.

خداوردی لو در ادامه افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای همگرایی بین نهادها و سایر معاونت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که ناشرین مکتوب می توانند طبق ضوابط قانونی، مجوز نشر دیجیتال را هم دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: شفافیت و اطلاع رسانی، یکی از حقوق ناشرین دیجیتال است که در این راستا ناشرین دیجیتال میتوانند به زیر دامنه nashr.saramad.ir مراجعه نمایند و با قوانین و ظوابط مرتبط با صدور مجوز آشنا شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.