کدخبر :1735 پرینت
18 اسفند 1390 - 09:17

دریافت جایزه‌ی ملی تعالی توسط شاتل با 320 هزار کاربر اینترنت پرسرعت

متن خبر

سیتنا - یک­شنبه 7 اسفندماه، همانند هر سال، مراسمی برای اهدای جایز‌ه ملی بهره­وری به سازمان‌های شرکت­کننده برگزار شد. این جشنواره هر سال برای انجام ارزیابی و اعطای جایزه ملی بهره­وری در ایران توسط موسسه مطالعات و بهره­وری منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار می­شود.

 

که در راستای این جشنواره ، جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای نخستین بار به شرکت " آریا رسانه تدبیر شاتل" به عنوان تنها شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعطا شد.

 

در سال جاری، شرکت شاتل نیز  همانند سایر سازمان‌های برتر ایرانی، دستاوردهای خود را در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی، در چارچوب مدل تعالی سازمانی به اجرا گذاشته بود و توانست در اولین سال حضور خود، جایزه تعالی را در قالب "تقدیرنامه دو ستاره" را برای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کسب کند.

 

در این مراسم، تندیس جایزه و لوح تقدیر دو ستاره (EFQM) توسط وزیر صنعت و معدن و تجارت به مدیرعامل شرکت شاتل اعطا شد.

 

مدل‌های تعالی سازمانی یا سرآمدی کسب و کار براساس تجارب سازمانهای برتر دنیا تدوین شده و از بهترین ساز و کارهایی هستند که رهبران سازمانها در اغلب کشورهای پیشرفته و درحال توسعه برای غلبه بر چالش های مدیریتی و مقایسه وضعیت خود با سازمانهای برتر از آنها استفاده می‌کنند که از معروف ترین این مدلهای تعالی می توان به جایزه تعالی اروپا و کیفیت کانادا اشاره کرد که براساس این مدلها امروز در دنیا جوایزی در سطوح ملی و بین المللی اعطا شده و سازمانهای برتر معرفی می شوند.

 

احمد نخجوانی - مدیرعامل شرکت شاتل که موفق به دریافت نشان تقدیر دو ستاره در نهمین جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شده در نشست خبری با اشاره به اهمیت این نشان که براساس استانداردهای مدل تعالی سازمانی EFQM که بنیاد مدیریت کیفیت اروپا آن را بنا نهاده تعریف شده است، اظهار داشت: این مدل را سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با نگاه تعالی سازمانی را به بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت در ایران پیاده سازی کرده است.

 

وی با بیان اینکه 108 شرکت در این جشنواره حائز دریافت شرایط بودند و 49 شرکت گواهی تعهد به تعالی را گرفتند، ادامه داد: تنها 5 شرکت در کشور حائز شرایط دریافت تندیس شدند.

 

همچنین شرکت شاتل با اولین سال ورود خود به این عرصه موفق شد برای نخستین بار نشان تقدیر دو ستاره را برای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کسب کند.

 

مدیرعامل شاتل با اشاره به انگیزه حرکت این شرکت در مسیر تعالی سازمانی و با تاکید براینکه شاتل بزرگترین مصرف کننده پهنای باند اینترنت کشور بعد از مخابرات و دارای بیشترین تعداد پروانه ISDP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، خاطرنشان کرد: برای سال آینده این شرکت قصد دارد که نشان تقدیر 4 ستاره EFQM که تاکنون تنها 10 سازمان در ایران موفق به دریافت آن شده اند را کسب کند. همچنین شاتل در جشنواره ملی فاوا که اردیبهشت ماه سال 91 برگزار می شود نیز حضور فعال خواهد داشت.

 

نخجوانی شمار کاربران اینترنت پرسرعت شاتل را 320 هزار کاربر عنوان کرد و ادامه داد: بدون شک جایزه ملی تعالی سازمانی تاثیر مثبتی در ارایه خدمات این شرکت در سطح استانداردهای جهانی به کاربران اینترنت سراسر کشور خواهد داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

کلاهبرداری "شاتل" از کاربرانش.مواظب باشید
دقیقا به قانون fair use policy مربوط می شه. در مورد این قانون در خیلی جاها بحث های زیادی شده است اما خلاصه آن این است:
1. در مورد سرویس های نامحدود (ART): سرویس شما عملا نامحدود نیست و بعد از رسیدن به حد خاصی سرعت شما در حد دایال آپ کم می شود تا نتوانید دانلود کنید. شاتل هرگز این مقادیر را اعلام نمی کند اما تقریبا به صورت زیر است:
سرویس ART1 دارای محدودیت 12 گیگابایت در ماه
سرویس ART2 دارای محدودیت 17 گیگابایت در ماه
سرویس ART3 دارای محدودیت 22 گیگابایت در ماه
سرویس ART4 دارای محدودیت 27 گیگابایت در ماه
سرویس ART5 دارای محدودیت 34 گیگابایت در ماه
سرویس ART6 دارای محدودیت 47 گیگابایت در ماه
ART7 و ART8 هم به همین نسبت اضافه می شوند اما از مقدار دقیق آنها اطلاع ندارم.

قبلا در سایت شاتل این اعداد در جدول سرویس ها آورده می شد اما بعد کلمه نامحدود جایگزین آنها شد اما در عمل محدودیت های ذکر شده اعمال می شود و این با مستندات فراوان قابل اثبات است.

2. در مورد شبانه سرویس های محدود (ECO): فقط یک جمله: دانلود شبانه رایگان است به شرط آن که دانلود نکنید!!!


من از تاریخ 4 آبان 1390 به طور رسمی به خانواده ی شاتل وارد شدم. و خوشحال بودم از اینکه یک شرکت درست درمون واسه ADSL خونگیم پیدا کردم. اولش همه چی مرتب بود... همه چی جای خودش بود. دانلود شبانه رایگان با سرعت بالا، سرعت روزانه بالا، بدون قطعی... اما بعد از چند شب دانلود شبانه متوالی من سرعت اینترنتم به صورت افتضاحی از 100 Kb/s به 5 Kb/s رسید. بعد از تحقیق و تفحص فهمیدم قانون جوانمردانه ای در شاتل بوده که من ازش خبر نداشتم، قانونی به اسم USER FAIR POLICY...
اما چرا به شاتل اتهام دزدی می زنیم؟
1- سرعت روزانه ی شاتل (یعنی از ساعت 8 تا 1 شب) چندین برابر میزان درخواستی کاربرانش هست. مثلاً اگه شما سرویس 512 Eco رو انتخاب کرده باشید سرعت دانلود شما در روز بیشتر 200 Kb/s خواهد بود. اما این کار شاتل فقط به یک دلیل انجام میشه. اونم به این علته که با این کار مشتریانش حجم محدود 3 گیگ در ماه رو زودتر به اتمام می رسونن و این باعث میشه تا کاربرا دست به خرید حجم بیشتری بزنن. آیا این منفعت طلبی غیر طبیعی این شرکت رو نشون نمی ده؟
2- دانلود شبانه ی رایگان، به شرطی که شبها دانلود نکنین. این قانون یکی از قوانین من در آوردی شرکت شاتل هست که با اعتراضات زیادی از طرف کاربرانش مواجه شده. ای قانون به طور اشاره واری در سایت شاتل توضیح داده شده (این لینک). اگه قراره دانلود شبانه رایگان باشه چرا باید محدودیت باشه؟ در ضمن! منطقی هستش که اینترنت برای کاربران به صورت 24 ساعته فراهم باشه! و حق طبیعی و قانونی کاربران هست که در تمام ساعات اینترنت داشته باشن چون پولش رو پرداخت کردن. اما شرکت شاتل طبق قانون گفته شده، کاربرانی رو که شبهای متوالی دانلود پرحجم داشته باشن محدود می کنه و بعد از چند شب سرعت شبانه اونها تا حد دیال آپ پایین می آره. به این بهانه که حق کاربران کم مصرف تضییع نشه.
3- پس نتیجه می گیریم شاتل از دانلود شبانه کاربران دانلودر جلوگیری میکنه، از طرفی کاربران کم مصرف هم که شبا دانلود نمی کنن(ولی شاتل به اونها شبانه پر سرعت می ده) پس این وسط چه کسی از دانلود شبانه رایگان استفاه می کنه؟ تقریباً هیچ کی. پس وقتی مصرف دانلود رایگان شبانه به صفر برسه تنها منفعتش برای شرکت شاتل است. آیا هنوز توجیه نشدید که این یک دزدی آشکار از مردم هست؟
4- پشتیبانی ضعیف و پاسخ گویی های ضعیف تیم شاتل مزید بر علت شده تا کاربران بیشتری این شرکت رو ترک بکنن. بیشتر کاربرها از افراد پشتیبان شاتل گله مند هستند که اطلاعات زیادی در زمینه ی کامپیوتر و آی تی نارن و یا اگه دارن به نحو دلسوزانه ای پاسخ گو نیستن.
5- بستن پورتها PPTP و SSH وی پی ان توسط شرکت شاتل از دلایل دیگر اعتراض به این شرکت اینترنتی است. این پورتها، از درگاههایی هست که برای اتصال وی پی ان استفاده میشه. و در حتالیکه مخابرات ای پورتها رو باز گذاشته، شرکت شاتل اقدام به بستن اونها اقدام کرده.
----
اما میشه چند نمونه از خوبی های این شرکت رو هم گفت: لوگوی زیبا، اسم زیبا، تبلیغات زیبا، دادن حجم های هدیه ی رایگان چندین بار در سال(تنها شرکتی که گیگ های رایگان هدیه میده) و...
کسانی که می خوان شاتل بگیرن، مثل من بی اطلاعات از این شرکت ADSL نگیرن. من این حرفها رو زدم تا هم افشاگری کرده باشم و هم در موج اعتراض به شرکتهایی که از مردم سوءاستفاده می کنن شرکت کرده باشم. واقعاً متاسفم برای کشورمون که اینترنت درش جیره بندی میشه

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.