کدخبر :172406 پرینت
29 دی 1393 - 02:15

تسهیلات بانک صادرات برای جایگزینی تاکسی های فرسوده

بانک صادرات ایران با امضاء تفاهم نامه با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعطای تسهیلات بانکی به منظور جایگزینی ۶٠ هزار دستگاه تاکسی فرسوده موافقت کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این بانک با درک حساسیت های ویژه دولت تدبیر و امید نسبت به موضوع محیط زیست با هماهنگی با مراکز اسقاط خودرو پلیس راهور ناجا با انعقاد تفاهم نامه با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گام نخست  اعطای تسهیلات بانکی به جایگزینی تعداد ۶٠ هزار دستگاه تاکسی فرسوده را تقبل نموده و از آبانماه ١٣٩٣ عملیات اجرائی خود را از طریق واحد پروژه اعطای تسهیلات به ستاد سوخت و با همکاری و همدلی مدیران و کارکنان شعب  این بانک در سراسر کشور  را رسمأ آغاز نموده است.

بر اساس این گزارش این بانک که همیشه نقش کلیدی و تعیین کننده ای در توسعه اقتصادی کشور داشته و در کنار سایر رسالتهای عظیم اقتصادی و اجتماعی و عام المنفعه خود ، در جهت اجرای مفاد اصل ۵٠ قانون اساسی مبنی بر احساس وظیفه تکلیفی همگانی برای حفظ محیط زیست و به منظور ارتقای سطح زندگی هموطنان عزیز ، با عزمی راسخ نسبت به از رده خارج کردن خودروهای فرسوده گامهای بلند و موثری برداشته و اقدامات چشمگیری را  انجام داده است.

شایان ذکر است از محل تفاهم نامه فی مابین بانک صادرات و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور تعداد حدود ٢٣ هزار نفر متقاضی نوسازی تاکسی های فرسوده در سامانه ستاد سوخت ثبت نام کرده اند که حدود ١٠ هزار و ٣٠٠  نفر آنها تاکنون به بانک مراجعه و تشکیل پرونده داده اند.

حدود ٨ هزار و ٢۵٠ نفر پرونده های خود را از لحاظ مدارک مورد نیاز تکمیل نموده و جهت اخذ پیش فاکتور خرید خودروی جدید به شرکت ایران خودرو معرفی شده اند همچنین تعداد ۵ هزار و ٢٠٠ نفر هم که پرونده آنها با شرایط تعریف شده در تفاهم نامه احراز گردیده اند تسهیلات بانکی دریافت نموده و تاکسی جدید را تحویل گرفته اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.