کدخبر :172297 پرینت
23 دی 1393 - 22:44

قائم مقام مدیر عامل بانک رفاه خواستار شد:

افزایش سطح تعاملات با دستگاه های حوزه سلامت کشور

قائم مقام مدیر عامل بانک رفاه کارگران 20 دی ماه سالجاری از اداره امور شعب این بانک در استان کرمان و شعبه تازه تاسیس برج اول بازدید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این سفر کاری که تعدادی از مدیران قائم مقام مدیر عامل را همراهی می کردند، عظیمی شهرابی در بازدید خود استان کرمان را استانی با ظرفیت اقتصادی بالا و نمونه در صنایع و معادن و بخش کشاورزی معرفی کرد.

وی ضمن تاکید بر همفکری و کارگروهی خواستار حرکت جهادی در راستای تحقق اهداف بانک شد و اظهار داشت : جذب منابع ارزان قیمت و سودآوری از ارکان پایداری و ثبات بانک است.

عظیمی شهرابی پیش از بازدید از اداره امور شعب و در بدو ورود به استان کرمان از شعبه تازه تاسیس برج اول بازدید و با کارمندان گفت و گو کرد.

بازدید از بیمارستان پیامبر اعظم تامین اجتماعی و گفت و گو با دکتر فخر رییس، مدیر درمان تامین اجتماعی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه های بازدید قائم مقام مدیر عامل از استان کرمان بود.

عظیمی شهرابی در این دیدارها بانک رفاه کارگران را مجموعه ای همیشه همراه با دستگاه های ذی ربط حوزه سلامت کشور عنوان کرد و خواستار افزایش سطح تعاملات شد.

در این جلسات نیز مدیر درمان و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از خدمات بانک رفاه کارگران در استان قدردانی و بر افزایش سطح تعاملات تاکید کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.