افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان بانک شهر
مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر، از افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان این بانک خبر داد.
به گزارش سیتنا، علیرضا محمودی با اشاره به مبنای شکل گیری سامانه نظارت مردمی در بانک شهراظهار کرد: این سامانه بر مبنای توسعه موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با هدف نظارت بیشتر مردم بر عملکرد بانک راه اندازی شد و از زمان شکل گیری تا کنون توانسته است ارتباط موثرو دو سویه ای با مردم، مشتریان و سهامداران داشته باشد .
وی افزود: راه اندازی سامانه 8655 نقش موثری در سالم سازی محیط و پیشگیری از فسادهای مالی ،شفافیت مالی و پاسخگویی بیشتر به مشتریان در بانک شهر داشته است .
مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر تصریح کرد: از اردیبهشت ماه امسال تا کنون 84 هزار تماس به این سامانه گرفته شده است که 14 هزار تماس در حوزه نظارت وبازرسی بوده است و 84 درصد معاونان و مدیران به موضوعات رسیدگی کرده اند.
محمودی خاطر نشان کرد: در مجموع 90 درصد تماس های دریافت شده پاسخ داده شده است که همین موضوع موجب جلب اعتماد و رضایت بیشتر مشتریان بانک شهر شده است .
مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر در ادامه افزود: این بانک با راه اندازی این سامانه و شعار نوآوری در خدمت در بستر الکترونیک ، بدون توسعه کمی شعب ، سعی در توسعه بانکداری الکترونیک دارد تا بتواند همواره با پاسخگویی به مشتریان ، رضایت آنان را همراه داشته باشد .
وی با اشاره به این که تکریم ارباب رجوع از اولویت هایی است که با جدیت دنبال می شود ، تصریح کرد: از زمان راه اندازی این سامانه ، میزان تکریم ارباب رجوع از 25 درصد به 50 درصد افزایش یافته است که همین موضوع، نشان دهنده اعتماد مشتریان به بانک شهر است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید