آسیاتک موفق به دریافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد
شرکت آسیاتک در سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران موفق به دریافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد.
به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، در سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران که از آن باعنوان بزرگترین اجلاس مشترک سرمایهگذاران، تولیدکنندگان و مدیران خلاق و عالیرتبه کشور یاد میشود، شرکت انتقال داده های آسیاتک ارایه کننده اینترنت پرسرعت به عنوان یکی از برگزیدگان تندیس رضایتمندی مشتریان و حامی تولیدات ملی معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک با بیان اینکه مهمترین هدف این گردهمایی ایجاد بستر مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش است، گفت:حضور در این گردهمایی ها امکان تعامل مستقیم میان مدیران ارشد مجموعه های موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری را فراهم می آورد. وی با بیان اینکه این جایزه ملی براساس شاخص اثر بخشی رضایت مشتری بر طبق استانداردهای بینالمللی به سازمانهایی تعلق گرفته که در مقایسه با سال گذشته رشد داشتهاند، گفت: آسیاتک یکی از شرکت های ارایه ADSL2+،پهنای باند اختصاصی و خدمات دیتاسنتر است که در 2 سال گذشته رشد چشم گیری در ایجاد رضایت در مشتریان و همچنین کسب گواهی نامه ها و استانداردهای ملی و بین المللی داشته است.
لازم به ذکر است سومین اجلاس رضایتمندی مشتری امسال با حمایت فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کننده ، حمایت انجمن مدیریت کیفیت ایران، انجمن صاحبان واحدهای تولیدی صنعتی تهران و انجمن مهندسی صنایع برگزار شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید