قابل توجه ثبت نام کنندگان یارانه؛ تشریح علت عدم ارسال پیامک برای برخی ثبت نام کنندگان و عدم تطابق ساعت سیستم متقاضیان با سایت رفاهی
رئیس سازمان فناوری اطلاعات، تاکید کرد: در هنگام تکمیل فرم ثبت نام یارانه حتما شماره تلفن همراه سرپرست خانوار را اعلام کنید تا بلافاصله پیامک تایید ثبت نام ارسال شود.
مهندس "نصرالله جهانگرد" در پاسخ به خبرنگار "سیتنا" در مورد عدم تطابق ساعت سیستم کاربران با ساعت سایت رفاهی و مشکلاتی که برای ثبت نام متقاضیان پیش آمده، گفت: در سرور موجود، دانگل امنیتی قرار داده شده است و در بحث تطابق ساعتی یا Synchronize Clocking سیستمها، تطابق به صورت خودکار انجام میشود.
وی در ادامه افزود: ولی در بعضی موارد خود کاربر باید این تطابق ساعتی را انجام دهد؛ چرا که سیستمهای بعضی از کاربران از لحاظ نرم افزاری بهم ریخته است و بعضی دیگر نیز عمدا ساعت سیستم خود را دست کاری کردهاند که ما نمیتوانیم این دو مورد را تفکیک کنیم و کاربر باید خود نسبت به اصلاح ساعت سیستم مبادرت ورزد.
وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار "سیتنا" در خصوص عدم دریافت پیامک تایید توسط برخی ثبت نام کنندگان، اظهار داشت: از تمام هموطنان خواسته شده است تا تنها شماره موبایل سرپرست خانوار را در روند ثبت نام اعلام نمایند، ولی بعضا این اقدام صورت نمی پذیرد و سرپرست خانوار نیز پیامکی دریافت نمیکند.
وی ادامه داد: در مراجعه متقاضیان به کافی نت ها برای استفاده از اینترنت و ثبت نام یارانه بعضا دیده شده است که صاحب کافی نت که به پرکردن فرم برای مراجعه کنندگان اقدام میکند و به جای شماره تلفن همراه سرپرست خانوار شماره موبایل خود را در فرم ثبت نام افراد اعلام میکند.
جهانگرد تصریح کرد: ما با پیگیری های لازم به این افراد تذکرات لازم را داده ایم و از آن ها خواسته ایم تا از انجام این کار پرهیز نمایند. این موضوع جزو نقایص فرم های ثبت نام افراد خواهد بود و بعدا باید حتما مراجعه کرده و شماره موبایل خود را تصحیح نمایند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر روند ثبت نام به درستی صورت گرفته باشد، به طور حتم و بلافاصله پیامک تایید به آن به شماره تلفن همراه سرپرست خانوار ارسال خواهد شد و افرادی که پیامک دریافت نکرده اند مسلما در روند ثبت نام دچار مشکل شده اند و به درستی روند ثبت نام را طی نکرده اند.
انتهای پیام
دیدگاهها
حالا جالبه اطلاع رسانی هم نمیشه که اون دسته افرادی که درست ثبت نام کردند و پیامک تایید به دستشون نرسیده باید چیکار کنند؟!؟!
بعد تایید رو زدم
حتی گفت با موفقیت انجام شد
اما پیامکی دریافت نکردم
اینجانب برای یک خانواده ثبت نام کرده ام وسیستم تأیید داد .ولی تاکنون پیامک باشناسه یارانه نیامد وایشان فکر می کنند من اشتباه برایشان ثبت نموده ام . لطفأ ارائه طریق فرمایید .باسپاس فراوان
من در اولین ساعات بامداد روز 25 فروردین ثبت نام کردم و مطمئنم تمام مراحل را صحیح انجام دادم و تایید ثبت نام هم گرفتم ولی هنوز برایم پیامک شناسه تایید نیامده است ؟!
وقتی مجددا میخواهم ثبت نام کنم از سایت پیغام میدهد " شما قبلا ثبت نام کرده اید "
آیا راهی برای کنترل مراحل وجود دارد ؟
من یک کارگرم و یارانه برایم بسیار مهم است . مستاجر هم هستم و قسط بدهی هم دارم لطفا نگذارید حق من و خانواده ام پایمال شود .
منم سوال دارم
ولی وقتی به سوالات بالا نگاه می کنم که هیچ پاسخی نداده اید چه فایده دارد بپرسم .
لطفاً پاسخی برای سوالات بالا ارائه دهید و یا لطفاً قسمت نظرات را ببندید و از آزار مردم دست بردارید .
یا من معنی اعتدال را نمی فهمم یا اون ...
موفق باشید
یا علی علیه السلام
مادر بزرگم شماره همراه نداره.....تو سایت رفاهی هم گفته شده هر کسی که شماره همراه نداشته باشه یا باید یه شماره بگیره یا از شماره همراه یک فرد مطمئن استفاده کنه ..منم شمارم و ثبت کردم. هنوز پیامی دریافت نشد!!!واقعا که
افزودن دیدگاه جدید