کدخبر :13659 پرینت
05 فروردین 1393 - 12:32

تخفیف 3 هزار تومانی مکالمه از تلفن ثابت به همراه اول

متن خبر

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران، گفت: اگر مشترکان از تلفن ثابت به همراه اول بیش از 10 هزار تومان مکالمه داشته باشند مبلغ 3 هزار تومان تخفیف مکالمه دریافت می‎کنند.

 

به گزارش سیتنا، مهندس "محمدرضا بیدخام" با اشاره به تمهیدات مدنظر مخابرات در ایام تعطیلات نوروز در تهران، گفت: همکاران ما در شرکت مخابرات تهران به صورت شبانه روزی و شیفتی فعال هستند تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند،.

 

وی، تاکید کرد: در همین حال مرکز خرابی تلفن 17 نیز فعال است که مشترکان در صورت نیاز می‎توانند با این مرکز تماس بگیرند.

 

بیدخام گفت: مراکز خدمات مشترکان در 16 نقطه در تمامی روزهای نوروز پاسخگوی خدمات مشترکان خواهند بود که این مراکز تا ساعت 3 بعدازظهر به ارائه سرویس می پردازند.

 

وی ادامه داد: در همین حال 5 مرکز مخابراتی نیز تا ساعت 10 شب پاسخگوی مشکلات مشترکان خواهند بود که لیست این مراکز در سایت شرکت مخابرات تهران قرار دارد.

 

معاون شرکت مخابرات استان تهران، همچنین از ارائه‎ی سرویس های ویژه به مشترکان تلفن ثابت در ایام نوروز خبر داد و گفت: یکی از این سرویس های ویژه، تخفیف در مکالمه مشترکان تلفن است به نحوی که اگر مشترکان از تلفن ثابت به همراه اول بیش از 10 هزار تومان مکالمه داشته باشند مبلغ 3 هزار تومان تخفیف مکالمه دریافت می کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.