کدخبر :13657 پرینت
04 فروردین 1393 - 20:14

اعلام عملکرد اپراتورهای ارتباطی بعد از تعطیلات

متن خبر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نظارت و کنترل 24 ساعته مرکز مانیتوریگ شبکه ارتباطات کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: اپراتورهای مخابراتی و ارتباطی ملزم به ارائه سرویس با کیفیت و پاسخ دهی به مشترکان شده اند.

 

به گزارش سیتنا، حسن رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مناطق مانیتورینگ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ایام نوروز 93 در شیفت کامل به سر می برد، اظهار داشت: تمامی عملکرد سرویس دهی اپراتورهای موبایل، تلفن و اینترنت مانیتور و نظارت می شود تا کاربران در این ایام سرویس خوب و با کیفیتی را دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت و مخابرات ملزم به ارائه سرویس با کیفیت و پاسخ دهی به مشترکان شده اند تاکید کرد: مراکز پاسخگویی این اپراتورهای به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات مردم خواهد بود.

 

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطرنشان کرد: شیفت های تلفنی پاسخگویی به مشکلات مردمی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت 24 ساعته فعال است و چنانجه مشترکان مشکلاتی در زمینه برقراری ارتباط و کیفیت خدمات دسترسی داشتند می توانند شکایت و مشکل خود را علاوه بر اطلاع به اپراتورهای مربوطه، به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شماره 195 نیز اعلام کنند.

 

رضوانی تصریح کرد: در پایان تعطیلات نوروزی عملکرد اپراتورهای ارتباطی در این ایام ارزیابی شده و اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.