کدخبر :13518 پرینت
25 اسفند 1392 - 19:17

تقسیم‎بندی رنگی مشترکان شرکت مخابرات استان تهران

متن خبر

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران با تشریح فرآیند اجرایی طرح باشگاه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران، گفت: از جمله مزایای این پروژه توسعه و خلق سرویس‎های جدید مخابراتی از طریق شناسایی خواسته ها و نیاز مشتریان و توجه به اصل مشتری مداری است.

 

به گزارش سیتنا، محمد رضا بیدخام با اشاره به اینکه نیاز به راه‌اندازی چنین باشگاهی از آذرماه در سه بخش امکان سنجی، مطالعاتی و نهایتا آزمایشی کلید خورد، اظهار کرد: هدف از چنین باشگاهی تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از سرویس‌ها، ارتباط بیشتر با مشتریان، جذب مشتریان جدید، ایجاد پایگاه اطلاعات قوی و مجموعا برقراری ارتباطی دو سویه با مشترکان است.

 

وی افزود: مشترکان در این باشگاه در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنز دیده شده‌اند که به ترتیب شامل امتیازهای 3000، 2000 و 1000 می‌شود که مشترکان با انجام اعمالی خاص می‌توانند ارتقا امتیاز دهند و به سطوح مورد نظر دست یابند.

 

وی هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان را ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از سلیقه ها، مطلوبیت ها و دیدگاه های مشتریان، ایجاد فرصت های ارتباطی دوسویه، ترغیب مشتریان به استفاده از سرویس های مخابراتی، ایجاد تمایز و تنوع در سرویس های مخابراتی، ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان اعلام کرد و گفت: توسعه و خلق سرویس های مخابراتی جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان ارایه پاسخی شایسته به اعتماد مشتریان به شرکت مخابرات استان تهران از دیگر اهداف این باشگاه است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.