کدخبر :13413 پرینت
21 اسفند 1392 - 17:52

باشگاه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران راه اندازی می‎شود

متن خبر

شرکت مخابرات استان تهران در راستای تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از سرویس های مخابراتی و ایجاد ارتباطی دوسویه با مشتریان، باشگاه مشتریان را راه اندازی می کند.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، محمد رضا بیدخام معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: از جمله مزایای این پروژه توسعه و خلق سرویسهای جدید مخابراتی از طریق شناسایی خواسته ها و نیاز مشتریان و توجه به اصل مشتری مداری  می باشد.

وی هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان را ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از سلیقه ها، مطلوبیت ها و نظرات مشتریان، ایجاد فرصت های ارتباطی دوسویه، ترغیب مشتریان به استفاده از سرویس های مخابراتی، ایجاد تمایز و تنوع در سرویس های مخابراتی، ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان اعلام کرد و گفت: توسعه و خلق سرویس های مخابراتی جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان ارائه پاسخی شایسته به اعتماد مشتریان به شرکت مخابرات استان تهران از دیگر اهداف این باشگاه است.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.