سامانه ارتباطات داخلی جدید شرکت مخابرات ایران راه اندازی شد
سامانه ارتباطات داخلی با هدف پاسخگویی به نیازهای خبری کارکنان شرکت مخابرات ایران در حوزه های داخلی و بیرونی راه اندازی و در اختیار تمامی کارکنان قرار گرفت.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، به منظور تحقق صد در صدی اهداف تعیین شده برنامه تحول شرکت مخابرات ایران و ایجاد یک ارتباط نزدیک بین مدیران و کارکنان برای مشارکت دادن آنان در پیاده سازی استراتژی و همچنین پاسخ به سؤالات کارکنان در امور اجرایی شرکت، سامانه ارتباطات داخلی راه اندازی شد.
بر اساس این خبر، کارکنان شرکت مخابرات ایران می توانند با ورود به این سامانه ضمن آگاهی یافتن از اطلاعیه ها ، بخش نامه ها و امور مربوط به کارکنان، از روند اجرای پروژه های جریان های کاری مختلف باخبر شوند.
این سامانه با بخش های سیمرغ ، کارکنان ، بازنشستگان ، مخابرات ، یادداشت و مقاله ها در بخش اصلی و همچنین با سایر بخش ها مانند: استان ها ، جامعه ، صراط ، اقتصاد و بورس ، گردشگری ، ارتباطات ، ایران و جهان و بین الملل در ارتقاء دانش و آگاهی کارکنان نقش آفرینی می کند.
دفتر روابط عمومی و امور بین الملل از تمامی کارکنان شرکت مخابرات ایران دعوت می کند کتب ، مقالات و یادداشت های تألیف شده خود را به این دفتر ارسال تا پس از ارزیابی و بازنگری توسط هیأت علمی ضمن معرفی برای استفاده مخاطبان در سامانه درج شود.
این خبر می افزاید، برای دسترسی اختصاصی کارکنان شرکت مخابرات ایران به سامانه، برای آنان سطح دسترسی ایجاد شد، تا کارکنان رسمی با وارد کردن کد ملی در قسمت نام کاربری و کد مستخدمی در قسمت رمز عبور و همچنین کارکنان بخش خصوصی با وارد کردن کد ملی در هر دو قسمت به سامانه وارد و به اخبار و اطلاعات دسترسی داشته باشند.
گفتنی ست، این سامانه با نشانی www.tcie.ir در دسترس تمامی کارکنان شرکت مخابرات ایران می باشد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید