کدخبر :12613 پرینت
14 بهمن 1392 - 13:15

همراه اول؛ رتبه‎ نخست در خاورمیانه، رتبه ‎22 در دنیا

متن خبر

شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان اپراتور اول تلفن همراه ، با بیش از 61 میلیون مشترک توانسته است از جایگاه ویژه ای در کشور ، منطقه و جهان برخوردار شود.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، همراه اول با 61/5 میلیون مشترک تلفن همراه دائمی و اعتباری و پوشش سراسری در تمامی شهرها و 46 هزار روستای کشور توانسته است عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در خاورمیانه را کسب کند. این در حالی است که رتبه این اپراتور در دنیا 22 است.

بر اساس این گزارش نصب 24 هزار آنتن BTS در سراسر کشور و پوشش 71 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی ، که تا پایان بهمن ماه 92 محقق شده از دیگر افتخارات شرکت ارتباطات سیار ایران است.

در حال حاضر مبلغ ودیعه تلفن همراه تا 163 هزار تومان کاهش یافته و دایری آن به روز شده است. همچنین برقراری رومینگ بین الملل با 112 کشور و 273 اپراتور در سراسر دنیا توسط همراه اول امکان پذیر است.

بر اساس ارزیابی که در سال 91 از 100 شرکت برتر کشور انجام شد، شرکت ارتباطات سیار رتبه دوم در ارزش بازار ، رتبه دوم در سود آوری، رتبه ششم در ارزش افزوده و رتبه دوازدهم در میزان فروش را از آن خود کرد.

این گزارش می افزاید اجرای پروژه نوسازی شبکه به منظور افزایش کیفیت سرویس و افزایش ظرفیت و منابع شبکه، امکان عرضه سرویس های جدید، کاهش هزینه های عملیاتی و نگهداری و تطبیق پذیری با نسل های توسعه یافته استاندارد GSM انجام شد.

گفتنی است سهام ارتباطات سیار در آذرماه 1389 وارد فرابورس و در مرداد 1392 وارد بازاربورس کشور شد و به عنوان یکی از برترین سهام کشور مورد معامله و استقبال هموطنان قرار گرفت.
انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.