کسب عنوان برتر پاسخگویی توسط روابط عمومی وزارت ارتباطات
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر، موفق به کسب رتبه نخست در بخش «پاسخگویی» شد.
به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر در دو سطع ملی و بین المللی و دو بخش جوایز روابط عمومی الکترونیک و پیشگامان روابط عمومی ایران، برگزار شد.
این گزارش می افزاید: روابط عمومی وزارت ارتباطات با اهتمام نسبت به امر ارتباط با مردم و مخاطبان، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مخاطبان از طریق روش هایی چون دریافت پیشنهادها، برنامه ریزی و اجرای ملاقات های مردمی، تلفن گویا، صندوق صوتی، و سایر روش ها و فنون جدید ارتباطات مردمی، موفق به کسب عنوان برترین در این جشنواره شد.
دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وبیش از 600 نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور صبح روز دوشنبه 23 دی ماه 1392 در سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد و در آیین افتتاحیه این کنفرانس علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمدمهدی مظاهری رئیس کنفرانس و مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس سخنرانی کردند.
این جشنواره که با هدف معرفی فعالیت ها و الگوهای برتر روابط عمومی،کمک به رشد کمی و کیفی و افزایش اثربخشی فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی، تقویت فرهنگ تحقیق و برنامه ریزی هدفمند در حوزه روابط عمومی، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای بازآموزی کارگزاران روابط عمومی با عنوان "روابط عمومی یکپارچه" می پردازد، امروز به کار خود پایان می دهد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید