مدیرعامل شرکت تلفن ثابت: با گسترش دیتا و سرویسهای ارزش افزوده، تلفن ثابت را جذاب میکنیم/ برنامهی 5 ساله شرکت از ابتدای 93 اجرا میشود
مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران، گفت: در حال حاضر مشترکان تلفن ثابت از ارتباطات کمتر استفاده میکنند و به سرعت موجود رضایت دادهاند، اما آینده اینگونه نیست. مشترکی که میخواهد از رسانهی تعاملی استفاده کند، باید اینترنت با سرعت بالا داشته باشد و لذا بخش دسترسی ما هم تغییر خواهد کرد.
به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، مهندس "علی کارگزار" در مراسم معارفهی سید مهدی حسینی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان، با اشاره به باز تعریف اهداف، چشم انداز و مأموریت شرکت مخابرات ایران بعد از خصوصی سازی، تاکید کرد: برنامهی تحول شرکت با 7 هدف استراتژیک و 40 پروژهی استراتژیک در حال اجراست که تأسیس شرکت ارتباطات ثابت هم در چارچوب برنامهی تحول است.
وی در ادامه گفت: در شرکت ارتباطات ثابت، برنامهی 5 ساله آماده شده که از ابتدای سال 93 اجرا خواهد شد. در حوزه تجاری، منابع انسانی، شبکه، IT و دیگر حوزه ها هم برنامه تدوین شده است که از سال آینده اجرایی میشود.
وی با تبیین جایگاه تلفن ثابت در کشور، اظهار داشت: علی رغم ورود فناوریهای ارتباطی متحرک و با قابلیت فراوان، تلفن ثابت میتواند با گسترش دیتا و سرویس های ارزش افزوده جذاب باشد و مشتریان خود را حفظ کند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت با اشاره به تحولات تجهیزات در بخش ارتباطات، یادآور شد: همگرایی تجهیزات در بخشهای تلفن ثابت رو به گسترش است و ما هم پروژهای را طراحی کردهایم که بتوانیم در آیندهی نزدیک از این امکانات استفاده کنیم.
وی به نیاز مشتریان به ارتباطات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشترکان تلفن ثابت از ارتباطات کمتر استفاده میکنند و به سرعت موجود رضایت دادهاند، اما آینده اینگونه نیست. مشترکی که میخواهد از رسانهی تعاملی استفاده کند، باید اینترنت با سرعت بالا داشته باشد و لذا بخش دسترسی ما هم تغییر خواهد کرد. معنی این پیام این است ، که باید در بخش شبکه و دسترسی تحول ایجاد کنیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید