ملاقات حضوری با وزیر ارتباطات، کمتر از 10 روز پس از ارسال درخواست میسر است
روابط عمومی وزارت ارتباطات، ادعا کرد: به منظور برقراری ارتباط مستقیم وزیر ارتباطات با مردم، شرایطی فراهم شده که پس از ارسال درخواست متقاضیان، ملاقاتها در فاصلهی زمانی کمتر از 10 روز انجام میشود.
به گزارش پایگاه خبری سیتنا (citna.ir)، در متن اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، آمده است: "با استحضار میرسانیم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور برقراری ارتباط مستقیم با مردم، به صورت برنامه ریزی شده با تمامی متقاضیان درخواست ملاقات، به صورت حضوری، دیدار خواهند داشت.
به منظور اخذ نتیجه بهتر از ملاقات، لازم است قبل از انجام ملاقات، اطلاعاتی در خصوص درخواست خود به همراه شماره تماس و همچنین نتایج حاصل از پیگیری های قبلی خود ارائه فرمایید. تا ضمن بررسی، راه های تحقق خواسته جنابعالی و یا رفع اشکالات احتمالی، بررسی و پیش بینی گردد.
تمام تلاش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت این است که ملاقات ها در فاصله زمانی کمتر از 10 روز از زمان ارسال درخواست جنابعالی انجام شود. مگر اینکه اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ دهد، که در این صورت پیشاپیش عذرخواهی ما را بپذیرید.
به محض برنامه ریزی و تعیین زمان ملاقات، بوسیله تلفن با شما تماس خواهیم گرفت. جنابعالی نیز از طریق تلفن 88113942 می توانید از یک هفته پس از ارسال، درخواست خود را پیگیری فرمایید.
تبصره: درصورت بروز مسائل پیش بینی نشده یا مأموریت مقام عالی وزارت ملاقات مردمی با حضور معاونین محترم وزیر برگزار خواهد شد".
انتهای پیام
دیدگاهها
ضمنا این مطلب را به جناب آقای جهانگرد منعکس نمودم اما ایشان بجای دادن وقت ملاقات و شنیدن دفاعیات بنده صرفا به بیانات دوستان و منصوبان خویش اکتفا نمودند که متاسفانه در شان یک مدیر مسلمان جمهوری اسلامی نیست.
اینجانب،بهرام نجاری دارای فرزندانی سه قلو،وهمچنین نوزادی،شش ماهه،مستاجروکارگرخدماتی،سازمان فن آوری اطلاعات هستم،که حدودنه سال در اینجابه صورت شرکتی انجام وظیفه مینمایم،بنابه وضعیت ایجادشده در زندگی،وبه دلایلی،ازجمله یتیم بزرگ شدنم،ازبچگی،ومستاجری درکنارگوشه پایین شهر، وضعیت نامساعدی درزندگی داریم ،عاجزانه وملتمسانه،خواهشمندم،دستورفرمایید،درمحل کارم بصورت قراردادمستقیم،انجام وظیفه نمایم،بنده وخانواده ام،نسبت به دستورجنابعالی خیلی امیدبستیم،امیدوارم،هیچوقت امیدتان ناامید نشود،به حق فاطمه الزهرا باتشکرفراوان بهرام نجاری
بنده از شهروندان کرمانی هستم . که یک مجتمع ساختمانی 6 واحدی با هزاران مشکلات ایجاد کرده ام و نیاز مبرم به 7 خط تلفن ثابت دارم . که با مراجعات مکرر به شرکت مخابرات کرمان . ابراز می دارند که امکان واگذاری خط برایمان مقدور نیست . جای بسی تاسف دارد که در عصر تکنولوژی اقایان اینگونه ارباب رجوع را پاسخ می دهند و معطل در انجام کار . اگر از لحاظ فنی مشکلی هست خب برطرف نمایند . این حق هر شهروند ایرانی است که از امکانات و رفاهیات حداقل استفاده نماید . لذا خواهشمندم دستور فرمایید مخابرات کرمان هر چه سریعتر نسبت به واگذاری خط تلفن ثابت به این بنده حقیر اقدام نمایند . و از طفره رفتن هایی که دیگر جایگاهی در سیستم های پیشرفته کنونی ندارد خودداری نمایند .
التماس دعا . ارادتمند شما رستمی زاده از کرمان 0913... منتظر تماس کارشناسان و مسولان مربوطه آن وزارتخانه محترم هستم .
خط همراه اول بنده وراثتی و به نام پدرم هستش که فوت کردن با توجه به این طرحی که گذاشتین خط اینجانب یک طرفه شده و از این ناراحت و انتقاد شدید دارم که چرا به بنده اس ام اس یا پیغامی به بنده ندادن و وقتی تماس گرفتم با ۹۹۹۰ اپراتور با این که محترمانه علت را جویا شدم برخورد بدی داشتن بطوری که انگار با دزد صحبت میکنن بگذریم که چه مشکلاتی بابت قطع خط کشیدم مدارکم برای تغییر مالکیت کامل بود و مخابرات فرد اسدی مراجعه کردم بعد از یک ساعت گفتن سیستم مالیات قطعه گفتم اینجا مخابرات کشور بزرگی هستش متاسفانه و شما قبلش فکر نکرده چرا این کارو کردین و تکنسیناتون نفرستادین تا حجم و یوزر سرور مالیاتو زیاد کنید دوباره مردم بدبخت که همه جا تو سری باید بخورن و هیچ کسی بدادشون نمیرسه اینجا هم به همین روال هستش الانم بنده بخاطر کمر درد شدید از جام نمیتونم تکون بخورم و وقت تغییر مالکیت هم نزدیک به پایانش هست اگر این خط قطع بشه من سر جایم نمیشینم و از حقم دفاع میکنم چون واقعا از این ارگانها و مراکز زیر نظر دولت و دولتی خسته شدم لطفا جواب بنده را بدهین با تشکر
به استحضار میرساند من حدود یک سال اندی به علت مشکلات اقتصادی که همه در گیر ان هستیم مجبور به تعطیلی محل کارم شدم . چند روز پیش پیش خط تلفن ثابت منزلم قطع گردید که از طریق اینترنت که معادل 312000 ریال بود پرداخت کردم ولی متاسفانه وصل نگردید با مراجعه به مخابرات منطقه پاسخ اینچنین بود که به علت استفاده نکردن به مدت یک سال امتیاز شما سلب شده به همین خاطر متوجه شدم که تلفنهای محل کارم هم به همین خاطر قطع شده.
افای وزیر
1- ایا شرعا وعرفا جایز است که امتیازی را که واگذار شده و حق ان گرفته شده را به طور یکطرفه قطع کرد.
2- ایا بهتر نبود اجرای لوایحی که مربوط به مشترکین در ان وزارتخانه اجرا میشود قبلا به اطلاع کسانی که چندین سال پیش با انها قرارداد بسته اید برسانید و بعد اقدام مصادره فرمائید.
3- ایا اگر رفبای دیگری داشید باز هم همین کار انجام میشد.
4- شما به هر طریقه ممکن که میتوانید تمام مشکلات شرکت را واریز به حساب مشترکین از جمله افزایش تعرفه ها میکنید دیگر این چه کاریست که مسئول منطقه میگوید وجه ای که قبلا پرداخت کردید هزیته اتصال بوده و ان مسترد نمیشود که هیچ اگر خط خود را یا شماره دیگری را میخواهید وجه جدید که حدود 2000000 ریال هست را بایست پرداخت کنید.
ایا این شرعا خق است و چگونه میتوانید در پیشگاه خداوند پاسخ دهید.
البته در این دوره زمانه این مبالغ چیزی نیست که لازم به پیگیری انچنانی داشته باشد.
ولی در پیشگاه حق حساب حساب است (ذرتا مثقال خیرا بره و شرا یره)
5- در خبرها شنیده ام مخابرات مشکلات مالی دارد
ایا برای جبران ان این راه که حق مردم را بگیریم صحیح است و در نزد حق میتواند دلیل خوبی باشد.
من به عنوان یک هم وطن مسلمان شما به خود لازم دانستم که اینگونه گویم.
اعوذو بالله من الشیطان الرجیم
از خداوند متعال میخواهم که رفتار و عمل و گفتارمان انچنان باشد که پسند اوست.
والسلام
اینجانب نیروی شرکتی شرکت پست جمهوری اسلامی هستم با توجه به اینکه نیمی از ماه سال جدیدی گذشته نه حقوقی و نه عیدی دریافت نکردیم به هر مسولی هم میگیم جواب درستی نمیشنویم
خواهشمندم پیگیری لازم را مبذول فرمایید
افزودن دیدگاه جدید