کدخبر :8345 پرینت
05 مرداد 1392 - 21:09

از قراردادهای میلیاردی با همراه اول و ایرانسل تا تاراج اخلاق در صداوسیما

متن خبر

مدت‌هاست کسی از ضرغامی به‌عنوان رییس سازمان صدا‌و‌سیما که خیل عظیم کارشناسان رسانه آن را ملی نمی‌دانند، پرسیده است که آقا چه می‌کنید شما؟

به گزارش سیتنا،‌ حمید جعفری در ادامه یادداشت خود در روزنامه بهار نوشت: آن از ماجرای تبلیغات و کرم حلزون، آن از پخش با‌شور و هیجان مسابقات والیبال، آن از استخدام‌ها و گزینش‌های بدون منطق مجریان بی‌سواد و کم‌سواد. آن از قراردادهای پر از صفر و عدد با همراه اول و ایرانسل. حتی یک نفر هم نمی‌رسد بپرسد این همه دخل‌و‌خرج به کجا می‌رود؟ اصلا چرا کسی از این آقا حساب نمی‌خواهد؟

اصلا گیریم کسی نمی‌خواهد بپرسد چه اتفاقی در صدا‌و‌سیما می‌افتد یا اصلا برای کسی هم جذاب نیست که ضرغامی در کارنامه‌اش در این سال‌ها چند نمره مردودی دارد، همه اینها به کنار اما این تاراج اخلاق از کجا و چه زمانی در صدا‌و‌سیما باب شد.

 

مجری با شلوار قرمز نشسته است زن و مردی گریان نشسته‌اند، مجری سوگنامه می‌خواند و زن‌ و‌ شوهری که دلشان بچه می‌خواهد، ضجه می‌زنند بعد ناگهان کودکی وارد صحنه می‌شود، مجری از طفل معصوم می‌پرسد آرزویت چیست؟ کودک می‌گوید پدر‌ و‌ مادرم را پیدا کنم. بعد مجری در حکم یک برده‌فروش برای اینکه سوز ماجرا را بیشتر کند و نام برنامه‌اش را از عسل به زهرمار تبدیل کند در عملی غیرانسانی رو به زن و مرد گریان می‌کند و با بغضی پر از تظاهر و تزویر و ریا می‌گوید این کودک هدیه ما به شماست.

 

آقای علیخانی، من و ما نمی‌دانیم کارگردان این سیرک چه کسی بوده است؟ اما خوب می‌دانیم براساس کنوانسیون‌ جهانی حقوق کودک این اتفاق در هر جای دیگر دنیا قابل پیگیری است. ما خوب می‌دانیم دنیا آنقدر کوچک است که روزی آن کودک پدر و مادرش را پیدا می‌کند اما اگر نکرد باز هم یک آرزو دارد!

وقتی این معامله به سبک قرون وسطایی شکل گرفت صورت و چهره بهت‌زده و چشمان پر از سوال این کودک از ذهن مخاطبان پاک نمی‌شود. جهل همیشه در ندانستن نیست بلکه وانمود کردن به دانستن است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

کاملا موافقم،یک برنامه به غایت مسخره و پر از تناقض و توهین هست این ماه عسل
نویسنده مقاله روزنامه بهار چه آدم اسگولی بوده دو سه تا برنامه رو باهم قاطی کرده شلوار قرمز قسمت هفتم هشتم بود قسمت بچه بی سرپرست قسمت چهاردهم پونزده واسه توجیه اراجیفش تو اون روزنامه دامبلی حاضره به شعور مردم هم توهین کنه مرتیکه/ کاری که تو ماه عسل انجام شد از نظر قانونی درست بوده پسر بچه هم به بزرگترین آرزوش رسید / بعضی ها با همه چیز مخالفن و نباید انجام بشه بعد برای نشون دادن این نوع نگاهشون یه سری دلایل خنده دار میتراشن بعد اسم خودشون رو میزارن روشن فکر .................... البته خودش در اخر مقاله چرتش به شخصیت خودش اشاره کرده که جهل همیشه در ندانستن نیست بلکه وانمود کردن به دانستن است/ از همینجا امیدوارم تو یه شرایطی که اون پسرک بود قرار بگیره (بی کس و تنها) تا بفهمه که یه دست نوازش هم واسه این بچه ها چه جیز بزرگی هستش چه برسه بعد از هفت سال بی کسی و تنهایی دارای پدر و مادر بشی اونم از یه نوع فرشته گونه اش/
من با اینکه برنامۀ ماه عسل را خیلی دوست دارم اما برخی مواقع واقعا شاکی میشم از دستشون.وقتی واگذاری اون بچه را با اون وضعیت دیدم میخواستم بزنم تلویزیونو بشکونم. بچه را بلانسبتش مثل یه گوسفند یا نوکر و برده دادن دست زن و شوهر گفتن بیا اینهم کادو برای شما. واقعا حرکت بیشرمانه ای بود
به نظر من بعد از افشای عکس آقای علیخانی با چند خانم ، دیگر نباید مجری گری یک برنامه در ماه مبارک رمضان به ایشان واگذار می شد حتی اگر یکی از آن خانم ها به گفته خودش نامزدش باشد چون شان ماه رمضان بالاتر از این است که هر کسی مجری برنامه های مذهبی آن باشد ولی ظاهرا اکثر مجری های صدا و سیما تو زرد در می آیند مانند آقاس حسینی، محمود شهریاری، احمد زاده و علیخانی و رشید پور و غیره
دمت گرم داداش خیلی خوب نوشتی دست گلت درد نکنه
چی میگید؟ یعنی هیچ کس نره از پرورشگاه بچه بگیره؟ این دقیقا همین بود. بچه پرورشگاه رو به سرپرستی پذیرفتن.
میپیچونید که فقط گیر بدید...
حالا یه نفر پیدا شده مرزها رو پیموده و جسارت بخرج داده شما برنمیتابید پس همون بهتر که محمود سرورتون باشه
رسانه به اسطلاح ملی کوچکتر از آحاد ملت است.
اين پست را يه آدم عقده اي نوشته-واقعا بي سواد و بي احساس-
سلطان مجري گري احسان عليخاني
زنده باد احسان عليخاني
خدارو شكر كه تو رديس صذا و سيما نيستي-تو همون جهل خودت بمون-

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.