کدخبر :402 پرینت
06 مهر 1390 - 13:38

دعوت انجمن ISPها از فعالان حوزه برای حضور در انتخابات نظام صنفی

متن خبر

انجمن شرکت‌های اینترنتی ایران با صدور بیانیه ای از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواست که در انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران حضوری فعال داشته باشند.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، در این بیانیه که از جانب دبیرخانه مرکزی انجمن شرکت‌های اینترنتی در اختیار رسانه ها قرار گرفته آمده است:

 

"با توجه به نقش سازمان نظام صنفی رایانه ای در حوزه فاوا از شرکت‌های فعال در این حوزه درخواست می شود که ضمن حضور در انتخابات دوره‌ی سوم این نهاد صنفی و با مطالعه سابقه و  کارنامه کاندیداهای محترم و همین طور برنامه‌های ایشان در اصلاح و بهبود عملکرد این سازمان، نسبت به مشارکت فعالانه در انتخابات دوره‌ی سوم سازمان نظام صنفی استان تهران  اقدام کنند.

امید است  برگزاری شایسته و شفاف  انتخابات این سازمان در استان تهران به انتخاب نمایندگانی صالح بیانجامد و این امر مقدمه ایجاد تحول  در شاکله سازمان و ارتقای جایگاه آن باشد.

این انجمن نیز ضمن احترام به استقلال رای یکایک اعضای سازمان، به نوبه خود پس از بررسی برنامه‌های اعلامی کاندیداها و ائتلاف‌های احتمالی و ضمن رعایت منافع مشترک رسته‌های مختلف ، در انتخابات پیش روی سازمان در استان تهران،‌ فهرست کاندیداها و ائتلاف مورد حمایت خود را اعلام خواهد نمود."

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.