کدخبر :3508 پرینت
17 مرداد 1391 - 20:35

مارتینتی:عذر خواهی می کنم،داور عامل اصلی حذف عبدولی بود

متن خبر

رییس فدراسیون جهانی کشتی اعتراف کرد که حذف عبدولی به دلیل ناداوری بوده است.

به گزارش سیتنا، پس از حذف ناعادلانه سعید عبدولی از رقابت های المپیک،مارتینتی در گفت و گو با خبرنگاران ایرانی از قضاوت داور این کشتی ابراز تاسف کرد.
رییس فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) ضمن عذر خواهی از همه ایرانی ها به خاطر این ناداوری گفت:«من عذر می خواهم.باید بگویم که داور عامل اصلی حذف کشتی گیر ایران از رقابت های المپیک بود.»
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

اگر تمام کادر برگذار کننده مسابقات هم معذرت خواهی کنن سودی به حال عبدولی نداره. این کشتی گیر عزیز 4 سال خواب المپیک رو می دیده و اومده بوده واسه مدال. هر چقدر که معذرت بخوان باز هم برا اون مدال نمی شه. سوال اینجا اینه که چرا مسئولین ما، که اینقدر ادعا میکنن رابطشون با FILA خوب و صمیمانست، نتونستن رای داور رو برگردونن؟!!!
خوب ، عذر خواست . که چی ؟؟؟؟؟
اقای مارتینتی می خواهم بدانم اگر بجای عبدولی یک کشتی گیر امریکایی هم بود با یک عذرخواهی سروته قضیه را هم می اوردید؟ یا علاوه بر دراوردن پدر داور ....
چون مسئولين مملكت در ِ دنيا رو روي خودشون بستن و رابطشون رو با دنيا خراب كردن.
عوض اين همه منم منم كردن و تز واسه اداره دنيا ريختن اينجور جاها عمل كنن
عزیزان اینها کارشونه... دروغ میگن... همه ی کارها برنامه ریزی شده بوده و هماهنگی هاش از قبل واسه حذف آقای عبدولی شده بود... بعدشم با یه معذرت خواهی می خوان سرش را هم بیارن... ما که از ذهن هامون پاک نمی شه... و متاسفانه هم تو بوکس این موضوع مد نظرشان بوده...حق گرفتی است ، ان شالله...
با احترام به زحماتی که آقای عبدولی برای این مسابقات کشید و اینکه ارزش کار او برای ایرانیان کمتر از مدال طلا نبود و با دیدن صحنه گریه این قهرمان در کنار تشک دل هر ایرانی به درد می آید.
ولی با تمام این تفاصیل من روز گذشته مصاحبه ی تلویزیونی از آقای مارتینتی در صدای آمریکا دیدم که کار داور را تایید کرد و گفت تصمیم ایشان صحیح بوده است.
معذرت رو بذارید در کوزه آبشو بخورید
نامردا
من به عنوان جوان دانشجو تا صبح به فکر زحماتی بودم که عبدولی کشید و پرپر شد. آقای عبدولی شما در قضاومت همه ی مردم ایران و همه وجدان های آگاه قهرمان واقعی هستید.
عبدولی همیشه قهرمانی .مهم اینه که همه ی جهان دیدن قهرمان دلهایی دوستت داریم
یه سوال برام پیش اومده
چرا کسی که مدال میگیره و در صورت تشخیص دوپینگ مدالش رو پس میگیرند؟
ولی کسی که با ناداوری مدال گرفته نه؟
غلط کرد عذر خواهی کرد بخوره تو سرش و اون داوراش
حقش را كه خوردند انشاالله خود مسئولين كشورمون جبران كنند اين زحمات اقاي عبدولي را
چرا چرت میگید ؟
صدا آمریکا باهاش مصاحبه کرد گفت منم جای داور بودم همین نظرم بود ، اصلا هم متوجه نمیشد که چرا ایرانی ها اعتراض میکنن.
بعد از مسابقه هم کارشناس که تو شبکه 3 بود گفت خیلی ریز بود خطای کشتی گیر ما و داور هم ریزبینانه متوجه شد و درست بود.
بس کنید دیگه . واسه بازدید هر خبر دروغی رو درج میکنید که آبرومون تو دنیا میره دیگه .
ضمن سپاس و قدراني از زحمات بيدريغ و قابل تحسين كشتي گير محبوب ميهن عزيزمان اسلامي ايران جناب آقاي سعيد عبدولي به استخضار مي رساند؛بهترين داور وجدان بيدار ملت ايران و تماشاگراني بودند كه عملكرد سعيد عبدولي را ستايش نموده و قضاوت داور را كه سنايوري آن پيشتر از اين طراحي شده بود،نهي نمودند؛بديهي است اينگونه قضاوتها با روح پاك و زيباي المپيك تناقض دارد و بطور كلان مسولان رده بالاي المپيك را در آينده نزديك با چالش مواجه خواهد نمود.
او از ایرانیان عذرخواست امامسوولین ایرانی......
برادر مومن چرا دارین مزخرف میگین
این یارو اینقدر پرور تشریف دارن که در مصاحبه خود با رسانه های دیگه هیچ تقصیری از تیم داوری نمی بینه من خودم مصاحبه اونو دیدم الکی چرا دارین مزخرفات تحویل مردم می دین. ما درسته هممون ناراحتیم از اینکه این ورزشکار عزیز کشورمون به حقش نرسیده ولی درست نیست با تحریف وسانسور حرفهای مارتینی تسلی کذب به مردم بدین. واقعا بیچاره مردم که حق دارن به مزخرفات شما بها نمی دن. براون واقعا متاسفم.
به مسئولین فیلا جهت یادآوری اعلام می نمائیم هدف اصلی المپیک صلح جهانی است نه چیز دیگر.
ایشان درست میکن ، من هم مصاحبه ایشان راباسایر رسانه هادیدم واصلا اشتباه داوری را قبول نداشت و حتی گفت اگر من هم داورآن مسابقه بودم همین رای رامیدادم. پس لطفا دروغ تحویل مردم ندید. ضمن اینکه تلاش ودلاوری عبدولی را نیز ارج میگذاریم وامیدواریم درآینده به مقامهای خوب برسد.
چاخان نبافین لطفا

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.