کدخبر :307 پرینت
23 شهریور 1390 - 07:22

ارائه تسهیلات بانکی برای حضور شرکت های ایرانی در جیتکس

متن خبر

نمایشگاه “Gitex”که از اختصار نام "Gulf Information Technology Exhibition" یا نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج به وجود آمده است امسال از تاریخ 17 لغایت 21 مهرماه 1390 با حضور بیش از 3000 غرفه‌دار از کشورهای مختلف جهان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش سیتنا "محمد ثروتی" نماینده جیتکس در ایران می گوید: این دوره از این نمایشگاه با شعار " باز تعریف آینده" دارای حداقل 12 بخش متنوع است که نسبت به سال گذشته شاهد نوآوری‌های جدیدی است. این بخش‌ها شامل راهکارهای کسب و کار جیتکس، جیتکس و مخابرات، فناوری‌های مصرفی، بازاریابی دیجیتال جیتکس (جدید)، فناوری کارت جیتکس (جدید)، کنفرانس‌های جیتکس، دولت و جیتکس، دنیای تلفن همراه، برنامه‌ها و محتوای جیتکس، فناوری‌های Cloud، ویژگی‌ها و نقاط برجسته (جدید) و مجلس جیتکس می باشد.

 

اگرچه ثروتی در گفت و گو با سیتنا از حضور حداقل 20 شرکت ایرانی به صورت مستقل و گروهی و حضور 8 تا 10 شرکت نیز در قالب غرفه ی پارک‌های علم و فناوری خراسان در جیتکس خبر داده، اما از عدم حمایت بخش های دولتی مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات از شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه انتقاد کرده است.

 

اما شرکت پارسان نماینده انحصاری جیتکس در ایران به منظور فراهم آوردن فرصت حضور گسترده‌تر شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه جیتکس امسال شرایطی تدارک دیده تا شرکت‌هایی که قصد حضور در نمایشگاه با صرف هزینه محدودتری را دارند نیز امکان حضور در جیتکس را داشته باشند. در این راستا نمایشگاه جیتکس این امکان را با ارائه استندهای کوچکی در غرفه‌های بزرگ و گروهی برای شرکت ها فراهم کرده است.

 

همچنین صندوق حمایت از تحقیقات و صنایع الکترونیکی، عطف به تفاهم نامه همکاری خود با شرکت پارسان، با اعطای تسهیلات کم بهره، نسبت به حمایت از شرکت های ایرانی که قصد حضور در بازار بین المللی و نمایشگاه جیتکس را دارند اقدام کرده است.

 

گفتنی است علاقمندان به حضور در نمایشگاه جیتکس برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی این نمایشگاه به نشانیwww.gitex.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام برای حضور در قالب غرفه‌دار اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.