کدخبر :296543 پرینت
13 تیر 1403 - 07:56

ببینید| وزیر ارتباطات: برای دور دوم انتخابات یک بسته 10 گیگابایتی علاوه بر 20 گیگ اختصاص دادیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: برای انتخابات روز جمعه 100 در صد آماده‌ هستیم؛ همانطور که در دور گذشته بسته 20 گیگابایتی را در اختیار مردم گذاشتیم، برای دور دوم علاوه بر 20 گیگابایت، 10 گیگابایت دیگر نیز به مردم اختصاص می دهیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور، در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه سیزدهم تیرماه، گفت: با توسعه ارتباطات در کشور در انتخابات جمعه گذشته 100 درصد دستگاه ها به شبکه وصل شدند و پوشش 100درصدی داشتیم و از نقاط دور افتاده پوشش ارتباطی داشتیم و در 99.2 درصد اوقات استعلامات به شکل برخط برگزار شد و شبکه پایدار بود.

وی، ادامه داد: 400 تیم تعمیر و اتصال فیبرنوری در سراسر کشور برای مقابله با خرابکاری و ترمیم خطوط بسیج شده اند که در انتخابات گذشته در 24 ساعت منتهی به انتخابات 20 مورد تلاش برای خرابکاری داشتیم که 9 مورد منجر به قطع فیبر شد که سه مورد سهوی بود.

زارع پور، گفت: برای انتخابات روز جمعه 100 در صد آماده‌ هستیم و برای اولین بار از پایش هوایی برای پایش خطوط فیبرنوری با کمک نیروهای مسلح استفاده کردیم و نقاطی که حفاری شده بود برای خرابکاری را شناسایی کردیم.

وی، افزود: در دور گذشته بسته 20 گیگابایتی را در اختبار مردم گذاشتیم و برای دور دوم علاوه بر 20 گیگ 10 گیگ اضافی نیز اختصاص دادیم.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.