کدخبر :295793 پرینت
23 خرداد 1403 - 08:26

ایالات متحده آمریکا به کارآفرینان کوبایی اجازه بازگشایی حساب های بانکی اینترنتی را می دهد

ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که به کارآفرینان کوبایی اجازه می دهد تا حساب های بانکی این کشور را از طریق اینترنت برای انجام تراکنش های مالی از جزیره باز کرده و از آنها استفاده کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، وزارت خزانه داری در بیانیه ای توضیح داد که این اطلاعیه به دنبال ترویج آزادی اینترنت در کوبا، حمایت از کارآفرینان مستقل بخش خصوصی کوبا و گسترش دسترسی به برخی خدمات مالی برای مردم کوبا است.

تا به حال، کوبایی‌هایی که به ایالات متحده آمریکا سفر می‌کردند می‌توانستند حساب‌های بانکی خود را در آنجا باز کنند اما پس از بازگشت به کوبا به دلیل تحریم ها بر علیه جزیره نمی‌توانستند از آن حسابها استفاده کنند.

وزارت خزانه داری توضیح داد که از 28 می‌کارآفرینان کوبایی مجاز هستند از جمله از طریق پلتفرم های پرداخت آنلاین خدمات بانکی انجام دهند.

ایالات متحده آمریکا همچنین تعریف خود از یک کارآفرین کوبایی را به روز کرد تا نه تنها کارگران خود اشتغال، بلکه تعاونی‌ها و شرکت های خصوصی کوچک با حداکثر 100 کارمند را نیز در بر گیرد. بر اساس این تعریف، مقامات دولت کوبا و اعضای حزب کمونیست کوبا که ایالات متحده آمریکا تحریم کرده بودند، از این تسهیلات مستثنی شده اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.