کدخبر :295234 پرینت
08 خرداد 1403 - 05:14

بهترین میم کوین‌های شبکه اتریوم

به دلیل ماهیت ناپایدار میم کوین‌ها، قبل از سرمایه‌گذاری روی هر یک از آنها، تحقیقات خود را انجام دهید تا بتوانید ارزهایی که ارزش بالایی برای سرمایه‌گذاری دارند را کشف کنید. شبکه اتریوم همواره میزبان میم‌کوین‌های کهکشانی بوده است.

متن خبر

گزارش آگهی/ به دلیل ماهیت ناپایدار میم کوین‌ها، قبل از سرمایه‌گذاری روی هر یک از آنها، تحقیقات خود را انجام دهید تا بتوانید ارزهایی که ارزش بالایی برای سرمایه‌گذاری دارند را کشف کنید. شبکه اتریوم همواره میزبان میم‌کوین‌های کهکشانی بوده است. در این مطلب چند مورد از محبوب‌ترین میم‌کوین‌های در شبکه اتریوم آورده شده است و قیمت ارزهای مختلف از جمله قیمت ارز یوشی، دوج کوین، شیبا اینو، فلوکی اینو و... را بررسی می‌کنیم.

دوج کوین (DOGE)

پدربزرگ همه میم‌کوین‌ها دوج‌کوین است که در سال 2013 به عنوان یک شوخی بر اساس میم محبوب سگ ایجاد شد. با وجود قدمتش، دوج‌کوین دنبال کنندگان وفاداری را به دست آورده و حتی توسط برخی از معامله‌گران به عنوان پرداخت پذیرفته شده است. دوج‌کوین که به عنوان یک تقلید طنز از بیت کوین ایجاد شد، به سرعت به دلیل ارتباط با میم‌های محبوب اینترنتی پیروان زیادی پیدا کرد.

دوج‌کوین از یک جامعه قوی و فعال برخوردار است که به محبوبیت آن کمک می‌کند. توییت‌های گاه به گاه ایلان ماسک که این ارز را تبلیغ می‌کند، به این هیاهو می‌افزاید. در درجه اول برای دادن پاداش به تولیدکنندگان محتوا و جوامع آنلاین استفاده می‌شود. در حالی که صحبت‌هایی از توسعه آینده آن وجود دارد، در حال حاضر مورد استفاده فعلی آن محدود است. دوج‌کوین میم کوین اصلی، از نظر ارزش بازار و شناخت گسترده‌تر نسبت به سایر موارد موجود در این لیست است که روی شبکه اتریوم فعال است.

شما میتوانید برای مشاهده قیمت لحظه ای دوج کوین به سایت صرافی بیت ۲۴ مراجعه کنید.

شیبا اینو(SHIB)

با الهام از موفقیت دوج‌کوین در سال 2020 راه اندازی شد و به سرعت محبوبیت یافت. شیبا اینو خود را "قاتل دوج‌کوین" می‌نامد و عرضه در گردش بیشتری نسبت به دوج‌کوین دارد. شیبا اینو که به عنوان "قاتل دوج‌کوین" خودخوانده راه اندازی شد، از همان رنگ و بوی نژاد سگ استفاده می‌کند اما عرضه در گردش بسیار بیشتری دارد.

[node:title]

این پروژه در حال توسعه صرافی غیرمتمرکز (DEX) خود به نام ShibaSwap و همچنین NFT خود در هنر است. شبیه به دوج‌کوین، شیبا اینو نیز یک جامعه آنلاین پرشور دارد که محبوبیت آن را به ارمغان می‌آورد. عرضه در گردش بالای ارز شیبا اینو نگرانی‌هایی را در مورد ارزشی بلندمدت آن ایجاد می‌کند.

فلوکی اینو (FLOKI)

ارز فلوکی اینو که به نام توله سگ شیبا اینو ایلان ماسک نامگذاری شده است، در سال 2021 راه اندازی شد و در بین طرفداران ایلان ماسک و دوج‌کوین دنبال کننده پیدا کرده است. فلوکی اینو برنامه‌هایی برای توسعه بازی play-to-earn و بازار NFT خود دارد. فلوکی اینو از ارتباط ایلان ماسک مشهور برای تقویت رشد خود استفاده می‌کند.

فلوکی اینو قصد دارد یک بازی play-to-earn و یک بازار NFT را توسعه دهد و ارز خود را در تجربه بازی ادغام کند. در مقایسه با دوج‌کوین و شیبا اینو، فلوکی اینو یک ورودی نسبتاً جدید با ارزش بازار کوچکتر و سابقه اثبات شده کمتر است.

ارز دیجیتال پپه (PEPE)

با استفاده از محبوبیت میم قورباغه Pepe the Frog، این میم‌کوین برای کسانی که با تاریخچه آنلاین این شخصیت آشنا هستند، نوستالژی‌ای از دل اینترنت را ارائه می‌دهد. با وجود شناخت میم کوین در بازار فعلی، Pepe به طور کلی در فضای ارزهای دیجیتال به دست نیامده است. این پروژه توسط جامعه آنلاین آن هدایت می‌شود و بر تثبیت Pepe به عنوان یک میم‌کوین قانونی تمرکز دارد.

ارز دیجیتال توربو Turbo Token (TURBO)

این پروژه قصد دارد میم‌کوین‌ها را با کارکردهای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ترکیب کند. در واقع این پروژه تلاش می‌کند تا پل بین میم‌کوین‌ها و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را ایجاد کند. Turbo Token قصد دارد امکاناتی مانند staking و yield farming را ارائه دهد، اما هنوز در حال توسعه است.

ارز دیجیتال یوشی (YooShi)

در حالی که میم‌کوین‌های زیادی در شبکه اتریوم وجود دارند، اما ارز دیجیتال یوشی یکی از جدیدترین پروژه‌های میم‌کوینی این شبکه است. در واقع می‌توان گفت که با یک میم‌کوین کمتر شناخته شده یا یک پروژه در مراحل اولیه مواجه هستید که می‌توان با وجود قیمت ارز یوشی در حال حاضر سرمایه‌گذاری خوبی باشد.

شما می‌توانید با انجام جستجو در وب برای ارز یوشی یا استعلام از سایت‌هایی مانند Etherscan در صورت وجود یک پروژه شناخته شده، اطلاعات مربوطه در خصوص این ارز را ببینید و تصمیمی آگاهانه بگیرید.

[node:title]

اگر موفق به خرید ارز یوشی نشده‌اید می‌توانید ارزهایی مشابه آن را به راحتی پیدا کنید که احتمال سود بالایی دارند، میم‌کوین‌های محبوب مانند شیبا اینو (SHIB) یا فلوکی اینو (FLOKI) از این دسته از موارد هستند که همواره در درجه محبوبیت بالایی بوده‌اند.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال جدید یا ناشناخته می‌تواند خطرناک باشد. در نتیجه شما با تحقیق در خصوص ارز یوشی می‌توانید با در نظر گرفتن عواملی مانند تجربه و اعتبار تیم، وایت پیپر که اهداف و کارکردهای پروژه را شرح می‌دهد، تعامل جامعه و حضور آنلاین، اعتبار و شفافیت پروژه و... موارد اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

نتیجه‌گیری

اگر علاقه مند به میم‌کوین‌ها هستید، در نظر گرفتن گزینه‌های مطرح‌تر مانند دوج‌کوین (DOGE) یا شیبا اینو می‌تواند شما را به سود خوبی برساند، البته ناگفته نماند با توجه به قیمت ارز یوشی در حال حاضر می‌توان به عنوان گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری نگاه کرد. اگر قصد خرید میم‌کوین‌ها را دارید یکی از بهترین فضاها در ایران برای تحلیل و خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی معتبر بیت۲۴ است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.