کدخبر :287982 پرینت
06 آذر 1402 - 11:14

شهرداران خمام و کومله و اپراتور متعهد تفاهم‌نامه توسعه فیبرنوری امضا کردند

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری گفت: با توجه به تعهد اپراتور فناپ تلکام به اجرای فیبرنوری منازل و کسب‌و‌کارها در تمامی شهرهای استان گیلان به جز شهرستان آستارا، قرارداد همکاری بین این اپراتور و شهرداری‌های خمام و کومله منعقد و مبادله شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نشست هماهنگی تسریع توسعه فیبرنوری منازل و کسب‌و‌کارها در استان گیلان با حضور استاندار، فرمانداران و شهرداران این استان، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران کل ICT این استان و منطقه شمال غرب تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در استانداری گیلان برگزار شد.

محمد اربابی اصفهانی گفت: با توجه به تعهد اپراتور فناپ تلکام به اجرای فیبرنوری منازل و کسب‌و‌کارها در تمامی شهرهای استان گیلان به جز شهرستان آستارا، در این نشست قرارداد همکاری بین این اپراتور و شهرداری‌های خمام و کومله منعقد و مبادله شد.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب افزود: در این نشست مقرر شد تفاهم‌نامه فیمابین شرکت فناپ تلکام و شهرداری‌های لاهیجان، لنگرود، رودسر و بندرانزلی ظرف مدت 10 روز مبادله شود.

وی تصریح کرد: استاندار گیلان با توجه به اهمیت تسریع در توسعه فیبرنوری منازل و کسب‌و‌کارها تاکید کرد تمامی دستگاههای اجرایی در این استان برای دریافت مجوزهای لازم و عملیات حفاری با شرکت فناپ تلکام همکاری کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.