کدخبر :287367 پرینت
22 آبان 1402 - 09:22

کاهش ۳۰ درصدی حقوق پرسنل شرکت خدمات اول برای پرداخت بدهی حق بیمه تامین اجتماعی

شرکت خدمات اول به واسطه پرداخت نکردن حق بیمه کارکنان تحت پوشش به سازمان تامین اجتماعی مجبور است تا ۳۰ درصد پرداخت حقوق از آذرماه را برای پرداخت بدهی به تامین اجتماعی اختصاص دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در نامه ای که ناصر قدیر کاشانی، مدیرعامل شرکت خدمات اول و تهیه کننده برنامه دورهمی به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ارسال کرده، ابراز شده است که به دلیل طرح پرونده قضایی کیفری علیه مدیران این شرکت به واسطه پرداخت نکردن حق بیمه کارکنان تحت پوشش به سازمان تامین اجتماعی، برای کنترل بحران ناچار است، ۳۰ درصد پرداخت حقوق از آذرماه را برای پرداخت بدهی به تامین اجتماعی اختصاص دهد.

گفتنی است؛ پرداخت نشدن بدهی شرکتهای خدمات اول و شسکام به تامین اجتماعی یکی از ایرادهای سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی مخابرات به صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ بود که جزء تکالیف مجمع عمومی شرکت مخابرات به هیات مدیره برای سال جاری ابلاغ شد.

 

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با سلام
طبق دستور مدیر عامل مخابرات باید 30درصد از حقوق کسر شود ؟؟
سوال اینجاست آقای مدیرعامل و هیات مدیره کارایی شما در این مدت چی بود اگه قراره هر مدیری در بخش خودش با کسری بودجه مواجه بشود و کارمندان اون بخش مسئولیت آن را قبول کنند پس شما چکاره هستید اگه این باشد که هرکسی میتواند مدیر بشود این پول هر ماه از حساب کارمندان کسر میشود پس به کجا واریز میشود پول یک بار کسر شد درتمام فیش حقوق ها معلوم وواضح میباشد باز چرا دارید از حساب آنها کسر میکنید پس بازرسی کشور کارش چیه چرا دخالت نمیکند بازخواست بشوند مدیر و هیات مدیره ... این پول رو کجا خرج کردند ... درکجای دنیا شما این جور بخشنامه ها رو مشاهده میکنید که یک مدیر ... با کسری روبرو بشود بقیه جور آن رو بکشند اگر این طور بشود همه از این به بعد مدیر مجموعه میشوند ... در ژاپن بخاطر تاخیر چند ثانیه ای ناوگان حمل ونقل وزیر سرتعظیم فرود می آورد ولی اینجا بخشنامه رو علنی میکنند وهیچ ترسی ندارند وهیچ کس جوابگو نیست
سبخان الله
هفت درصد از حقوق کارکنان را هر ماه خدمات اول کسرکرده و بایدبیست وسه درصد سهم کار فرما را به آن اضافه مینمود وبه خساب بیمه واریز مینمود خالا میگوید سی درصداز حقوقکارکنان را باید به بیمه بدهد

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.