کدخبر :284942 پرینت
19 شهریور 1402 - 10:10

راهنمای خرید ساعت شیائومی با پشتیبانی از زبان فارسی

ساعت‌های هوشمند از ساعت‌های مچی پیشرفته‌ای هستند که به نیازهای اولیه و مهم انسان در جوامع پرهیاهوی امروزی که فرصت کافی برای رسیدگی به بسیاری از کارها را ندارند، به خوبی پاسخ می‌دهند. بنابراین جایگاه ویژه‌ای بین مردم پیدا کرده‌اند.

متن خبر

گزارش آگهی/ ساعت‌های هوشمند طوری طراحی شده‌اند که می‌توانید بر بسیاری از کارها مثل وضعیت سلامت جسمی، کنترل بیشتری داشته باشید. ساعت مچی شیائومی، یکی از پرطرفدارترین برند ساعت‌های جدید بازار تکنولوژی محسوب می‌شوند و حسابی بازار را قبضه کرده‌اند. دو ویژگی کاربردی و به صرفه بودن، محبوبیت برند شیائومی را بین علاقه‌مندان به آن بیشتر کرده است و خرید ساعت شیائومی یک انتخاب مقرون به صرفه و عاقلانه است. اگر قصد خرید ساعت شیائومی با پشتیبانی زبان فارسی را دارید و نمی‌دانید کدام مدل ساعت‌های شیائومی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند، این مطلب مناسب شما نوشته شده است. ما در این مطلب قصد داریم ساعت‌های هوشمند شیائومی با پشتیبانی زبان فارسی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بین این لیست بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی با پشتیبانی از زبان فارسی

شیائومی در سال‌های اخیر توانسته با تولید محصولات باکیفیت، مورد توجه کاربرانش قرار بگیرد. ساعت‌های هوشمند شیائومی جزو ساعت‌های اقتصادی باکیفیت در بازار شناخته می‌شوند  و این ویژگی باعث شده است بتواند رضایت همه اقشار را کسب کرده و سهم زیادی از بازار تکنولوژی را تصاحب کند. به طور کلی لیستی که تهیه کردیم مجموعه ساعت‌های باکیفیت و اقتصادی شیائومی را ارایه می‌دهد که ضمن پشتیبانی از زبان فارسی، امکانات مناسبی را ارایه می‌دهند بنابراین ارزش خرید دارند.برای خرید ساعت هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی می توانید به مسترکالا مراجعه کنید.

1. ساعت شیائومی میبرو لایت Mibro Lite2  Xiaomi Mibro Lite2

[node:title]

میبرو لایت 2 از ساعت‌های جذاب و پرطرفدار شیائومی با طراحی دایره‌ای شکل و مدرن است. طراحی این ساعت بسیار زیباست و حس یک ساعت پرچم‌دار را به کاربر می‌دهد. این ساعت در مورد وضعیت باتری و میزان شارژدهی امتیاز خوبی کسب می‌کند. باتری 350 میلی آمپر ساعتی که در این ساعت قرار دارد قابلیت شارژدهی طولانی مدت را ساپورت می‌کند. میزان شارژدهی میبرولایت 2 در مصرف عادی 12 ساعت و با مکالمه 8 ساعت است.  از جمله ویژگی‌های فوق‌العاده ساعت بهره مندی از نمایشگر باکیفیت سوپر آمولد و ابعاد 1.3 اینچی است. کیفیت نمایشگر حرف ندارد و رنگ بندی و سایه‌های عمیق نمایشگر لذت تماشای فیلم و سریال را چندین برابر می‌کند. این ساعت ضمن زبان فارسی از 20 زبان دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. سفر کردن با شیائومی میبرو لایت 2 بسیار راحت است. با داشتن ip68 می‌توانید از ضدآب بودن ساعت مطمئن باشید چون این ساعت تا فشار 20 متر آب را تحمل می‌کند. نکته مهم دیگر این ساعت سازگاری با اندروید و ios است که باعث می‌شود محدودیت اتصال نداشته باشید.  به طور کلی خرید ساعت شیائومی میبرولایت 2 نسبت به مدل‌های مشابه در بازار به صرفه است چون کیفیت ساخت، امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌ای را ارایه می‌دهد.

2. ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت Amazfit GTS 4 mini

یکی از باکیفیت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین محصولات زیرمجموعه برند شیائومی، امیزفیت است. مدل GTS 4 mini امیزفیت صفحه نمایشگر مستطیل و شیکی به ابعاد 1.65 اینچ دارد و از تکنولوژی Amoled پوشیده شده است که تصاویر شفاف و واضحی را نمایش می‌دهد. باتری این ساعت با ظرفیت 270 میلی آمپرساعتی کار می‌کند و در مصرف عادی تا 15 روز دوام دارد. این ساعت شگفت‌انگیز با اینکه در دسته ساعت‌های اقتصادی گنجانده می‌شود اما از یک ساعت پرچم‌دار چیزی کم و کسر ندارد و جزو ساعت‌هایی است که از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کنند. در ضمن از بابت اتصال خیال تان راحت باشد چون خوشبختانه Amazfit GTS 4 mini با سیستم عامل‌های اندروید و ios سازگاری دارد.

3. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch X1

وقتی ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch x1 را می‌پوشید، حس یک ساعت لوکس پرچم‌دار را به شما منتقل می‌کند. میبرو X1 دارای گرد و ورزشی دارد. این ساعت به باتری 350 میلی آمپرساعتی مجهز است که در حالت نرمال تا 14 روزکامل قابل استفاده است. در کل صفحه نمایشگر 1.3 اینچی و تکنولوژی آمولد جذابیت آن را بیشتر کرده است چون در مدل‌های مشابه و هم قیمت آن هیچ ساعتی از تکنولوژی آمولد بهره نمی برند بنابراین جایگاه متفاو‌ت‌تری را به خود اختصاص داده است. میبرو x1 از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و با سیستم عامل های اندروید و ios سازگار است. علاوه بر این برای افراد ورزشکار ساعت بسیار مناسبی است چون از 38 حالت ورزشی بهره می‌برد و می توانید نوع  ورزش مدنظرتان را از  بین حالت‌های مختلف ورزشی انتخاب کنید. این ساعت شیک به سنسورهای پایش سلامت نیز مجهز است که وضعیت سلامت جسمی‌تان را به خوبی گزارش می‌دهد.

4. ساعت هوشمند شیائومی Smart watch Xiaomi Mibro C2  گلوبال

ساعت هوشمند Mibro C2 ظاهری شیک و ورزشی دارد و برای مصرف روزانه گزینه خوبی محسوب می شود. این ساعت به یک صفحه نمایش مستطیلی و بدنه محکم مجهز است و اندازه 1.69 اینچی ساعت، بزرگی صفحه نمایشگر را نوید می‌دهد علاوه بر این تکنولوژی HD که در این ساعت قرار گرفته است، اجزای صفحه ساعت را کاملا واضح به نمایش می‌گذارد. باتری 270 میلی آمپرساعتی، با مصرف معمولی تا 7 روز کارایی دارد.  علاوه بر این مانند بقیه ساعت‌های این لیست به سنسورهای پایش سلامتی و 20 حالت ورزشی مجهز است. Mibro C2 یک ساعت هوشمند ضد‌آب است و همراه سفرهای طبیعت‌گردی‌تان به شمار می‌آید و هر سفر کمپینگی را می‌توانید با خود ببرید. ضمن این که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، سازگاری خوبی با  سیستم عامل اندروید و ios دارد.

5. ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت GTR mini  Xiaomi Amazfit

ساعت هوشمند امیزفیت GTR Mini طراحی گرد و کلاسیکی دارد. اندازه صفحه نمایشگر 1.28 اینچ و از تکنولوژی HD Amoled پوشیده شده است. باتری 280 میلی آمپری ساعت تا 14 روز در حالت عادی کار می‌کند و درصورت بهره‌مندی از سنسورهای ورزشی و پایش سلامت این عدد به 7 روز تغییر پیدا می‌کند.  این ساعت دارای 120 حالت ورزشی است و برای افرادی که دنبال ساعت ورزشی می‌گردند، می تواند گزینه خیلی خوبی باشد. مقاومت GTR Mini در برابر آب  نیز تایید شده است و می‌تواند تا عمق 50 متر دوام بیاورد. خوشبختانه این ساعت از زبان فارسی، انگلیسی و چینی پشتیبانی می‌کند و  هیچ محدودیتی بابت اتصال به سیستم عامل ios و اندروید ندارد.

6. ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 7 Smart Band

[node:title]

مچ بند MiBand 7  از گجت‌های باکیفیت و جذاب این لیست است که نسبت به ساعت‌های هوشمند شیائومی ارزان‌تر است. مچ‌بند ظریف شیائومی دارای چندین رنگ بندی آبی، نارنجی، صورتی، زیتونی و مشکی است که به راحتی با هر لباسی ست می‌شود بنابراین خرید miband 7 برای علاقه‌مندان به مد و شیک پوشی انتخاب مناسبی است. این گجت دارای صفحه نمایشگر Amoled به ابعاد 1.62 اینچی است که بزرگی قابل قبولی دارد با وجود اینکه طراحی مستطیل شکل و باریکی دارد اما اجزای صفحه ساعت واضح است.این ساعت هم با سیستم عامل‌ها اندروید و ios کاملا سازگار است و قابلیت هایی شامل کنترل و پخش موسیقی، سنسورهای پایش سلامت شامل سلامت بانوان در دوران قاعدگی، اندازه گیری 24 ساعته ضربان قلب و  فعالیت‌های ورزشی  را دارد. مچ بند می بند 7 به  باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 180 میلی آمپرساعتی مجهز است که 9 تا 15 روز قابل استفاده است. Miband 7 از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و دربرابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد.

7. ساعت هوشمند شیائومی میبرو Mibro T1

میبرو T1 ساعت هوشمند با طراحی مستطیلی است به یک نمایشگر نسبتا بزرگ به ابعاد 1.6 اینچی آمولد مجهز است و نمایشگر آن رنگ‌ها و تصاویر را بسیار  جذاب و با وضوح کامل نمایش می‌دهد. این ساعت هوشمند شیائومی دارای باتری 250 میلی آمپرساعتی است که در حالت عادی بین 5 تا 7 روز کار می‌کند. میبرو T1 ضمن اینکه از سنسورهای پایش سلامت و حالت‌های ورزشی پشتیبانی می‌کند، قابلیت مکالمه نیز دارد. همچنین با زبان فارسی نیز سازگار است و در تنظیمات منو زبان فارسی قابل تنظیم است. به طور کلی قیمت ساعت شیائومی میبرو T1 نسبت به امکاناتی که ارایه می‌دهد، مناسبی دارد و با خرید آن می‌توانید از یک ساعت باکیفیت و اقتصادی لذت ببرید.

خرید باکیفیت‌ترین ساعت شیائومی با پشتیبانی از زبان فارسی

در این مطلب سعی کردیم لیستی از باکیفیت‌ترین مدل‌های ساعت‌های شیائومی با پشتیبانی از زبان فارسی را ارایه دهیم تا بتوانید از بین این مدل ها براساس نیازتان بهترین گزینه را خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید از اعتبار فروشگاه‌های اینترنتی مطمئن شوید. یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتالی قدیمی، مسترکالاست که سال‌هاست در زمینه فروش محصولات دیجیتالی با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب فعالیت می‌کند بنابراین مورد استقبال مشتریان وفادار خود قرار گرفته است. در صورتی که نیاز به مشاوره داشته باشید می‌توانید از کارشناسان فروش مسترکالا کمک بگیرید تا در انتخاب درست به شما یاری برسانند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.