کدخبر :307535 پرینت
25 شهریور 1403 - 09:28

تقدیر از شرکت های ارایه دهنده محصولات فناورانه حوزه هوش مصنوعی در نمایشگاه کیتکس + تصاویر

دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری با حضور در نمایشگاه بین المللی کیتکس 2024 از پاویون انجمن‌ شرکت‌های فناور هوش مصنوعی و‌ اقتصاد‌ دیجیتال ایران بازدید و از شرکت های حاضر در پاویون تقدیر کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت های ارایه دهنده محصولات فناورانه حوزه هوش مصنوعی در پاویون انجمن هوش مصنوعی و‌ اقتصاد دیجیتال ایران که در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۴ محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی را به نمایش گذاشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

حسین ملازاده، دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حضور در نمایشگاه بین المللی کیتکس 2024 از پاویون انجمن‌ شرکت‌های فناور هوش مصنوعی و‌ اقتصاد‌ دیجیتال ایران بازدید و از شرکت های حاضر در پاویون تقدیر کرد.

کیتکس

در تقدیر نامه ای که از سوی دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اهدا گردید، آمده است:

من لم لشکر مخلوق یشکرالخالق

نظر به حضور ارزشمند و شایسته آن شرکت محترم در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار (کیتکس ٢٠٢۴) «رونمایی محصولات فناورانه در حوزه هوش مصنوعی»

این لوح سپاس جهت تقدیر از تلاش‌های مستمر و همت بلند آن مجموعه محترم در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال کشور، با کمال افتخار و امتنان تقدیم حضورتان می‌گردد.

امیدوار است همواره در عرصه خودکفایی و نیل به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران موفق و پیروز باشید.

گفتنی است؛ نمایشگاه بین المللی کیش(کیتکس ۲۰۲۴) از ۱۹ تا ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت فناور و‌ غالبا شرکت های هوش مصنوعی در سالن‌های ۱ و ۲ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش، از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان علاقمندان خود بوده است.

گزارش تصویری مراسم تقدیر از شرکت های حاضر در پاویون انجمن‌ شرکت‌های فناور هوش مصنوعی و‌ اقتصاد‌ دیجیتال ایران را ببینید:

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.