کدخبر :284855 پرینت
16 شهریور 1402 - 11:41

آغاز فصل تحولات؛ از لوگوی جدید اندروید رونمایی شد

شرکت گوگل در ادامه تحولات سیستمی خود از تغییر لوگوی مشهور سیستم عامل اندروید با استفاده از المان‌های سیستم طراحی متریال که آن را به برند خود گوگل نزدیک می‌کند، خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در تغییر لوگوی مشهور اندروید، ربات حالت سه‌بعدی پیدا کرده و خود کلمه اندروید با A بزرگ شروع می‌شود. ضمن اینکه تایپ‌فیس کلمه Android نیز دست‌خوش تغییر شده است.

البته لازم به ذکر است که تغییر کنونی لوگوی اندروید به اندازه تغییر آن در سال ۲۰۱۹ چشمگیر نیست. گوگل در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت نام خوراکی‌ها را از نام نسخه‌های اندروید حذف کند و پس از آن تنها با اعداد روبه‌رو شدیم.

[node:title]

طبق اعلام گوگل، در سال ۲۰۱۹ تعداد کاربران سیستم اندروید در جهان ۲.۵ میلیارد بوده که در مقایسه با آمار ۳ میلیاردی کنونی، ۴ سال گذشته رشد و اقبال چندانی را نمی‌توان برای این سیستم عامل متصور شد.

جیسون فورنیر مدیر بخش مدیریت برند مصرف‌کنندگان اندروید معتقد است: «سیستم برند ما و نحوه نمایش بصری آن در جهان به‌عنوان اندروید، باید منعکس‌کننده ویژگی‌های اصلی آن مانند متن‌باز بودن و فراگیر بودن باشد. ما به‌روزرسانی هویت بصری خود را به اشتراک می‌گذاریم تا جامعه اندرویدی ما را بهتر نشان دهد و البته چنین کاری سرگرم‌کننده نیز محسوب می‌شود.»

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوگل وعده داده که لوگوی جدید اندروید تا پایان سال جاری به دستگاه‌های کاربران منتقل خواهد شد، بنابراین پیش‌بینی می‌شود در تاریخ ۱۲ مهرماه که مراسم رونمایی از گوشی‌های سری پیکسل ۸ گوگل برگزار می‌شود به احتمال زیاد تاریخ دقیق عرضه لوگوی جدید نیز اعلام شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.